Sex and the city.

Igår var töserna ute. Fika, bio och givetvis garv i mängder.
Som vanligt åt alla andra =P
Bara denna biten;
På sidan där du bokarbiljett står det efter filmens handling:

"Dags att plocka fram Louis Vuitton-väskan och Manolo Blahnik-skorna och på nytt ge sig ut på New Yorks gator tillsammans med Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte."

Det roliga var att folk tog detta på allvar och spökade ut sig för att gå på bio. Haha.
Ska inte nämna några namn men JISSES! Mohaha! Hallå!!! Vi bor i Malmö!

Carro tog sig hit från Arlöv för lite fika först samt lite prat.
Jag rabblade allt, ALLT, för henne om hur det låg till egentligen. "Jag hade INGEN aning". Men iofs, vem hade det?
Sorlig och patetisk som jag kände mig babblade jag klart, inte långt från tårar. Carro som känner mig så pass väl hanterade situationen smidigt. Hade hon börjat dalta så vet hon att hon fått på huvet. Hon vet att när jag väl berättar något "på riktigt" så tjaffsa inte vidare. *krama* Mjölka inte när det väl kommer...
För att dämpa en panik som närmade sig tog vi oss en cocktail för att sedan spatsera ner i stan och möta upp Cicciluring.
  

Cicciluring fixade biljetter och sedan promenixade vi er för en latte av olika slag på EspressoHouse. CHAI!
 

Sen sprang vi ner för att komma i tid till bian. ALLA skulle givetvis på toa. Jag och Carro som IKKE är blyga gick in på killarnas för att uträtta våra behov i ett öppet bås.
Publik? Trevligt! =)

Full salong med fruntimmer av alla olika slag och några medsläpade boyfriends. Säkert nån gaykille och smygfan också. Filmen var faktiskt bra. Roligare än man trott.
Alla kände väl som sagt igen sig mer eller mindre i sina tjejgäng. Ärligt!
Vi ser oss som tre av töserna fast a la ghetto-version. Haha. Snor en bit från Ciccis blogg:
"Anledningen till att serien blev så populär är väl för att varenda tös känner igen sig i de fyra tjejerna från New York Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Som i vår trio. Carro Arlöv är den sexgalna Samantha, Tazy den självständiga Miranda och jag den känslomässiga Carrie. Någon som är så pryd som Charlotte har vi inte lyckats hitta."
http://princeccan.wordpress.com/

Vi behöver en Charlotte! En pryd tösabit. =)
Filmen tog slut till sist (över 2 timmar är MYCKET för mig). Carro som blivit påverkad av filmen hittar en snabb väg ut och skriker i stundens hetta "kom nu tjejor!!!" Ännu ett garvanfall. =)
Sen promenixade vi hem till mig, pilska som aldrig förr. =)
Men det är en annan historia.

Ca en timme efter jag fläkt ut sanningen för Carro så kom ett samtal som skänkt från ovan.
För andra gången denna dag ville jag smyglipa igen. Med tanke på att jag ALDRIG lipar så är detta stort. Men utan tårar for jag upp och berättar studsande för Carro vad som sagts. Hoppandes och kramandes såg vi säkerligen ut som fån mitt på bron. Men jag var glad.
Nästan på botten när en hand från ingenstans drar upp en. Inte dags att drunkna än.
Ödet sa Carro. För fan asså, det måste vara ödet.
Ett år har blivit en månad! =)

Nu ska jag strax bege mig hem till "mååår" Carro.
Vi ska baka pizza och spela. Vill inte ha nån jevla pizza, är mer intresserad av det andra vi ska "förtära". Men Carro kallas mor för hon bland annat ser till att vi äter ordentligt och klär oss varmt när det är kallt ute. Vår egna lilla husmor. =)

Idag ska jag inte fly, jag behöver inte.
Imorgon blir det äventyr med Nilsson, tjo flöjt!

"Bad men screw you.. good men screw you, and the ones that does´nt, do not know how to screw you!"
Precis, vad ska ni på dom för?  =P

Faaak this, i´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0