Planer & Update!

NU är det bestämt!

* Tatueringshelvetet blir änligen av! Har hittat rätt nu. Trots denna nålforbi. (sa den piercade)
* Australinen blir av, vi har hittat vårt datum. Störta problemet är att både jag och Cicci vill vara Indiana Jones och ingen vill vara han Steve Irwin som dog.  Tycker ÄNDÅ att jag är mer Indiana Jones!
* NU är det slut! No more hittepooo!  

Oj ja, nu har det gått ett tag sen allt hände.
Paintballen förra söndagen lever kvar i form av olika märken.
Som sagt innan så var det en trevlig upplevelse men en gång räcker mer än väl för mig!
  Samling på Willys för gemensam avfärd.

Måste erkänna att jag var och blev smått nervös på genomgången. Vi var 16 stycken som väntade på 11 till eftersom dom dök upp så pass sent fick vi köra igång själva.  Bytade gemensamt om i en liten "bod" för att sedan kila ner och starta. Oddsen var bra! (2 töser och 14 pågar!) Höll mig nära Yvette som också var där för första gången.
  Klädutdelning & "boden"
Jekla varmt vi hade det och massa vatten gick åt. Värsta!
Visserligen började jag min dag med att trycka bakom en massa buskar. Alla killarna snackade VÄRSTA militär och jag fattade inte möhe. Sen fick jag lite hjälp av vår dommare. Han guidade mig lite privat haha! =)

 ACTION!
Jag blev ju träffad i huvet första matchen, GYTT!!!
Enlig Peter så hördes det när jag blev träffad, tro faaaan det, gjorde ju skitont!
Kom inte heller bara ETT skott, det kom ju värsta salvorna!
Har dokumenterat ALLA jevla sår för att minnas nästa gång dom frågar om man  vill med. NOOO!
Ändå en VECKA senare. Haha dålig vinkel? Biiiiigfoot! =P
Dom "känsligare områdena" blev feta blåmärken och dom hårdare ställena blev bara ploppar. MOGET!?
Efter 3 timmars spelande åkte vi gemensamt till Max där det blev maod innan vi äntligen körde hem. Vilken dag!

Måndag.
Vaknade totalt mörbultad och efter ha bestämmt en myskväll med Carro så grät jag en skvätt då jag som mest önskade att jag haft bilen hemma. Kunde knappt röra mig så ont jag hade.
Lyckades springa ikapp bussen och tog fel buss men ändå rätt.
Fika, lalabullar och SPEL!
OCH givetvis kattamys! Helt förälskad i denna katt! FAST han biter sig fast i ens arm. =P


Sen spelade vi lite kort och sen begav jag mig hem. Många trötta sinnen i denna lägenhet i arlöv.
 Möhe trött kattafnatt.

Tisdagen blev en livad afton på krogen. Jevla drag när malin spelar "När Sophia dansar gogo" på högsta volym och på repeat!

Onsdagen hade jag bett om "ledig dag" för att jobba på Amiralen. Borgarskolans studentfest.
Jisses, tror det är 5 år sen man tog studenten själv. Helt glaet vad tiden har gått! Full rulle dock.

Torsdagen hade jag också bett om "ledig dag" för att köra 16-04. (som blev 16-05) Började inne på Moriskan där jag blev stationerad i en utebar med min gamla chef. Eftersom vi stängde ner 01 blev jag inskickad till Amiralen därefter för att hjälpa till i en av barerna. Lagom slut när man äntligen fick bege sig hem.

Fredag och pass på krogen. Slutade 16-02 och var på Moriskan 02.05 för att hälpa till dom sista timmarna.
Cicci skriker "arnetsnarkoman" kontrar med: wiiiie!

Lördag. Extrapass på dagen. 12-18 inne på Morsikan någon bar. Shit vad folk kan supa asså! Snopet värre att sälja GT klockan morgon!? JA!
19-02 på krogen. Najs!
När vi stängt på krogen kom Cicci förbi på en "Twisted" innan vi begav oss vidare. Ett stop utanför folkets park där vi stötte på Rille ochSebbe som var ute och gled. FALSTERBO!
Sen satt vi på gården och flappnade av och snackade skit och blev underhållna av Outchie. Outchie2 bara badade.
Sen såg vi solen gå upp och begav oss hemåt för att lägga oss. Vilka dagar det varit!
 Mmmm!

Söndag. Kvällspass. Rätt sleten. Men trevligt ändå!

Måndag. Ledig och helt ding. Hemma och dona, massivt sego. Skulle egentligen ut med Elin på kvälla men fick avboka. Trötto jag.

Tisdag. Kolla upp resan, bestämma dag. Träna (WOOOW) och sen jobb.
Cicci kom förbi jobb på en öl som blev 2-3, när jag äntligen fick sluta 00.00.
Nu vet du vilka alla "typer är". Bestämde med Nis att få skiten avklarad. Uuuh.
Möhe partyfolk. Hejja Sverige! Ett två tre så blev det CubaCafé och ett två tre så fattade man inte mycket mer. Däcko deluxo!
Varför ta en tequila genom att först SNORTA saltet, dricka tequilan och desan pressa citronen i ögat? Så gör personalen på krogen haha! GALET!
 Gangsta! =P

Onsdag. Jobb, jobb jobb. AW med coolingen. =) Helt klart en av favoriterna!

Torsdag i dag. Ska lyckas ta mig ner och träna lite snart, sen jobb. Alltid jobb. Men kul idag!
Har 5 dagar kvar att beta av innan jag får EN ledig dag. Uuuh! No life anymore. :(

Har en del klipp men får välla fråga först om dom är okej... =P

Men men, dags att bege sig! Slit med hälsan!

Peace out jobba jobba jooooobba-town! 

Kommentarer
Postat av: Sara

full rulle som vanligt där ja

2008-06-12 @ 14:39:38
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0