No Regrets?

Vaknade av en hurtig Mickeman som ville att jag skulle mingla nere på Pain Of House i morse. Nej nej.
Lullade upp och gick ner i stan. Fortfarande seg i kolan och jätte-nyvaken. Fick sån konstig panik.
Inga linser och som sagt helt trög i huvet. Kändes som folk bara rusade mot mig och så hann jag inte ens se folket. Obehagligt så jag gick hem snabbt igen.
Jag som alltid älskat "storstadslivet" börjar man tröttna eller var det kanske bara "en dålig dag"!? Hus på landet nästa? Haha, så mys, fast ändå, så ångest?

No regrets?
Ja, försöker väl leva så men hur lätt är det när man ligger med världens ångest dagen efter. Aldrig för VAD som skett utan kanske för HUR det gått till. Ibland kanske man borde önska att man vore mer diskret i saker och ting. Typ lite sådär, smidig. =P

Trodde jag såg "dig" för någon dag sen. Vet inte varför "du" börjat ploppa upp.
Började tänka på HUR det kunde blivit om jag hade tagit mig i kragen för en gångs skull och inte fibblat bort allt.
Men där var ju skillnad. Enorm skillnad, där jag var hade "du" redan varit och jag ville. Försökte och var bra ett halvår. Fast till vilken möda? Nee...
Tänk om?
Nä, skit i det och gå vidare. Det som sker sker av en andledning. Inget att gräva i. Fast det kunde kanske varit skoj OM... NEJ CAROLINA!

Uch ja, blir ingen pintballhistoria idag i heller. Ska snart kila ner till Amiralen. 21-04 inte alls illa. Undrar bara vilken/vilka skolor som har sin fest/disco där. Haha, disco, så sött! =)
Samtidigt kommer det bli värsta. Man minns ju själv hur det gick till den dagen. Även om jag kanske inte ens kom ut men ändå. Eller ut kom vi men när vi kom till Privé så kändes det inte rätt. Inte kunde man gå dääär! Haha ne, efterfest hos moi! All night looong!

Uch ja, vi får la se.
Jobbig vecka. 6 dagar, ledig en och sen jobba 7 dagar. Semester tog jag inte från en vecka i juli då vi ska ner och röja i Falsterbo! Eller jobba? Eller sola och bada? Eller allt och bara helt jevla underbart!
Sen om det blir nån stugfest eller en vecka på Gotland får vi ta seeeen.
En månad i taget!

Peace out jevla student-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0