Mys hos m´åår!

Jag: Fadderi faddera!!!
Carro (från ingenstans): SUPER DU SUPER JAG!

JEVLA BLADDER-FLADDER!!!
Skulle skrika "jevla fladderfitta" till Carro men i stundens hetta kom det ut i annat format. =/

I kortspelets hastiga tempo:
FÖRBAKKADE SPADER!!! = förbaskade spader

Du ligger bäst bakifrån!
Carro berättar om den aktuella ställningen, jag tackade och tog emot! =)

Jadå, igår kväll var en kväll fullspäckad med flams, en bag in box (var e boxen?) och ett par farbrödrar.
Hur många farbrödrar har du?

Tog mig ut till Arlöv på eftermiddag för storshopping på Burlöv Center. Fick inga tuggummi på systemet. =(
Sen kilade vi upp och började med att skåla för att festen IKKE BEHÖVS fortsätta, inte så länge till i alla fall.

Mår och mellanbarnet. Cicci är storasyster som inte hälsar på mår lika ofta nu när hon flyttat hemmifrån och den jobbiga katten är den bråkiga lillebron. Jocke får vara far till alla barnen. =P
Ja, det var släkten det... hm... =/

Sen kom bakandet igång. När mår bakar, då BAKAR hon, då är det bäst att hålla sig undan så jag hamnade på att riva ost. Tror aldrig det har varit så drygt att riva ost. Tog ju aldrig slut!
  
Bagedags! Nyfikna lillebror. Den OÄNDLIGA osten.
 Måår tänkte baka pizza till hela Arlöv?
 Resultatet. =)

Sen spelade vi satan. Skrattade, minns typ inte åt vad. Bakhyvel?

Jag: Carro, har du  nu bakhyvel då?
Carro & Jocke: tittar och skrattar sedan.
Jag: Vad fan då, har du ingen? Hur gör vi då?
Carro: BAKHYVEL!?'
Jag: Jaaaaa?
Jocke: Det heter kavel! 

Haha yeye, i dalarna kanske!

Mariokart på wii och kortspel på ballkongen, samt lite sugande på prinskorvar som man måste äta hos mår. ÄT TÖS!
Jocke frågade emellanåt hur det gick, om det gick bra för oss. Oftast inte. Han var den enda som hörde vad som sades och INTE förstods.
Jocke: Går det bra för er?
Jag & Carro: Näääää!
Gay musik, "fredrik och jag" Onkel kånkels fredinand med TARM-SPRÄCKAR-ELOF!
Hm, vi är manliga av oss? Nääää!

 Resultat? Ääääch!
 Busiga lillebror skrämmer slag på måår genom att ligga på räcket.

Carros komikerskämt:
Vad är en trimmad bag in box?
Svar: Det är när man tar och lutar den på sidan medans man häller!!!

Tokighet under kortspel:
Jag: Minsta? 3?
Carro: 3.
Jag: Hjärter 3?
Carro: Nej.
Jag: Nä, för de har jag.
Carro: Men varför frågar du då om du har den?
Jag: jag vet faktiskt inte.
Man måste ju kolla ;)

Deg-fundering:
Jag: Man kan ju hyvla degen?
Carro: Nej då blir det ingen stor skiva deg.
Jag: Men om man tar en större hyvel då?
Kämpar på med min hyvlarteori.

"Titt-ur-hemmet"= Mullvad. Jocke tittade ut igår så han är en mullvad.

Som sagt, det blir inte roligare än vad du gör det till. Kilade till sist hemåt för att låta stackars arbetande Jocke  få lite sömn.

Idag är det dejt med Nilsson som står på schemat.
Blir vad man gör det till, men varning på stan!

Peace out jevla mun-dyslexi-town!

OOOOBBSSS!!!
Vuxentext!!! Lyssna på egen risk.
Rätt patetiskt och hemskt ändå... men samtidigt BAHAHAHA!
Fast visst, vi tröttnade rätt snabbt och gick över till Kalle Baah. =)

Onkel Kånkel:


"Fredrik och jag"

Kommentarer
Postat av: Sara

klassiker :)

2008-06-27 @ 11:12:52
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0