Megaflipp?

Helt jävla seriöst så är jag inte alls lång ifrån ett fett jävla megaflipp.

Vissa saker får man ta.
Vissa saker kan man ta.
Vissa saker borde man så fan i heller ta.

Ett år... det är hoppet. Börhöver bara stå ut ett år sen börjar livets goda igen.
Ett år.
Ett helt jävla år för fan. Jag kommer kravera.
Håller helt på att haverera. Det automatiska tar över och det är ingen helhjärtat insats.
Ett år... ett åååååår!

Men det får det vara värt, den kärlek som kommer återkomma igen är värd varenda minuts väntan.
Helgens slit men ändå lycka hjälper till få en att orka stå ut.
Den som väntar på något gott? (väntar oftast på tok för länge)

Åååh. Ett år. Dagar som idag får det att verka som en livstid.
Men men, man har gjort det förr och man får göra det igen. Bita ihopa och stå ut. Bita hårt så in i helvete!

Till slut blir det bra ska ni se! Man får leva på det positiva... hoppet om en bättre tillvaro.

Ledig i morgon, ska spenderas med att boka resa!!! Heeejdå fakkers! So long!
En månad... en hel månad ska bara slappas bort. Få året att gå lite snabbare? =)
Vad gör man mer när man är ledig? Tvättar, städar och missar chansen att få koppla av?
Åååh, dom skäller på mig... "Carolina du MÅSTE!!!" Måste ingenting men erkänner att få slappa i alla fall en dag är värt guld. Jag kommer inte gå in i väggen igen. PROMISE!
Man väljer själv och jag har valt. Mitt sätt ju! Förneka och inte behöva liksom. Så många andra bollar som är runda!


Hm, ser att mina nyfikna läsare väntat på nyheter, får uppdatera i morgon. Varit tyst på Tazy-fronten ett tag och så två inlägg på samma dag, lite smågalet.

Wiiie, skönt att knappra av sig lite. Känner tillfällets lugn infinna sig. Ahhh.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

we are waiting :D

2008-06-09 @ 09:24:33
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0