Märklig dag...

Seeeeeg. Tröttsam.
Kom inte hem från närmre 04 idag/natt. Helt waaak!
Men det var det värt. :)

Ingen vacker skara personal som jobbade idag, vi alla var ute igår. Förutom Malin som också dök upp idag, lite senare. Fast hon hade iofs äran att servera oss fyllisar igår.
Välkommnades med skvaller fnitter och samt olivkastning bakom min rygg. =/
Knepig dag. Inte många ord som sades mellan varven.
Tomas sprang runt i sina kallingar.
Elin såg smått generad ut.
Fredrik verkar hittat sin plats MEN uppskattar inte när man sjunger "fredrik och jag" för honom.
Enligt Tomas såg jag bara "helt jävla förstörd och förvirrad ut"
En helt vanlig dag! Tur vi har varandra! ;)

Efter: Skönt att kunna vara seriös utan att ta i. Bara vara på ett ärligt sätt. Så goooo! Så bra.

Uch, mobilen ringer i väskan. Fyllesamtal, jag ORKAR inte.
Vill inte prata nu, kan inteeeeh.

Uuuuh, tabbe: SKICKA SMS TILL FEL PERSON!!!
JÄTTEFEL person. Aj aj aj. Hur ska man klara sig ur det?
 
Uch, inte sitta här mer. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0