Logiskt?

Då kom det. "Kallelsen". Haha eller hur.
Möte en gång i veckan "för ungdommar som är lite off road och inte riktigt säkra".
Eller hur att jag ska gå på muppmöte en gång i veckan med en massa tomtar som inte vet vad dom sysslar med i "livet". Jag kan säga att jag är mer än säker på vad jag ska göra och det första är att INTE medverka i detta hitte poo! =)

Pratade med Carro nyss, hennes mormor undrar hur det går för mig, om jag hittat en "gubbe" än. Tror inte jag kan förklara på ett bättre sätt än sist att jag INTE tänker engegera mig. Bra så tack. =P
Hon är för jekla ball. =)
Men vissa meningar ska inte komma ur en mormors mun. Jag skrattar ännu! 
Och NEJ, det blir ingen dubbeldejt med nån!!! Mohaha!

Nä, logiskt? För vem, dig eller mig?

Nu sket jag på detta och stack till Heleneholm där det ska bli "porrfilm" och popcorn! =)



Du som inte vet hur det fukar, håll flabben så slipper du säga  något som du lär ångra i slutändan.

Du når inte mig, jag hör av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0