Liiiite kul dock!

Hemsk dag. Inte många ordentliga nyllen på jobb idag.
Återställare is NOT the shit. Inte första i alla fall! =P

Allt var okej i morse när jag "vaknade" och gick upp. Nemas problemas. Efter en timme på jobb smäller det till i huvudet från ingenstans. Låg inne i disken och kraverade och visste inte om jag skulle dö eller spy.
Efter ett tag lugnade det dock sig. Men huvudvärken var IKKE trevlig. Men men. Men som grädde på mosen så kom ångesten också. Uh, började skaka och blev helt svettig bara sådär.
Det enda Tomas kan kläcka ur sig är "tur jag inte mår som du ser ut att göra". Man tackar!
Men sen fick jag lite kärlek eftersom jag såg ut att behöva det och då blev allt bättre. =)

Uch ne, så tokigt men samtidigt kan jag inte låta bli att le åt nattens bravader. =)
Picture this: Skabbig, överspacklad (SAMT illa-luktande!) brutta med för tok för liten klänning och en dåligt gjord tatuering ligger och sprattlar på golvet med rumpan upp i luften där alla såg hennes nerfesna mormorstrosor. Hahaha!
Uch ja, så många som ska spela allan när dom druckit.
Dom skulle ha det. Punkt slut.

T.O.M Peter sa att det TYP var okej och ändå är han emot mitt "räliga betéende". WOOOT!?
Jag som är så lugn och harmonisk! =D

 Deja Vu!

Hahaha! Åhh, jag crackar mig själv upp ibland. Galet!

Ne, en cocktail och en ramlösahutt och dagen är räddad. Why not!?
Som jag ska FETDÄCKA! Borde ta itu med frillan som ser ut att leva ett eget liv... men det tar vi i mooooorgon!
Likaså resten av midsommarens tokigheter.

Peace out lite kul ÄR det-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0