Dissad?

Haha jag tror!

En av tjejerna som jobbar lite extra hos oss kom ner en stund igår och tjötade då hon slapp sitt pass. Helt plötsligt utbrister hon:
Carro, har någon någonsin sagt att du går roligt?
Jag: Nääe. 
Hon börjar avgarva.
Jag: Vaddå då? (fattar ingenting)

Sen visar hon att jag tydligen går likadant som henne när jag "slö-går". Fast lite sådär extra. Haha, har jag aldrig tänkt på och inte ser det väl roligt ut!? Tydligen. =)

Uuuh, frozen strawberry daiquiri, farligt goda och helt enkelt farliga!
Men roliga!
Hann prova nån sån på Debaser med Malin efter jobb igår. Galet gott! *slurp*
Mycket pussande för vissa, mer drickande för andra och stackars Thomas fick inte ens komma in. Haha!


Ny dag, nya äventyr. Nu ska jag hämta mitt nya körkort som antagligen är värre än det första, ROLIGT då!
Sen har vi en låååång afton framför oss. Bita ihopa och stå ut liksom.

Vackert!
Glädje!
Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0