Attitydsproblem?

Har jag!? Tror jag då aaaaaldrig! =P

Fått höra det nu en del på senaste att jag dels borde rycka upp mig och dels rätta till humöret. UPPÅT! Jag är väl aldrig tjurig och kinkig? Knepig? Jojo, men det är en annan sak! =P
Finast uttryckt var nog i ett sms där jag fick höra att min "attityd inte regerat den senaste tiden".
Mycket tjusigt sagt! =)
Även "men hallå, har du ALLTID psm nu förtiden" var lite rart att få höra. =)
Fast under betald tid är jag då "så trevlig sååååå". Tzzz!  ;) Du måste betala för min trevlighet! Baaaah!

Åååååh. Jag saknar dig!!!   :(
Rätta till mig!!!! som bara du kunde...

Men serisöt, jag PALLAR inte mer. Tji den på allt och faak you all.
Jag behöver en "flippa ut totalt i en trappuppgrång-upplevselse" det rättar till saker för stunden. Men eftersom man bara gör det vart tionade år så måste jag vänta ett tag till.;)
Sen måste man nog ha lite av Calles "ukrainska vodka" också. Haha NEJ tack. OMG! Ryser till lite av minnena från den kvällen. Man ska ha tur att det blev som det blev och att man faktiskt sitter här idag. (vilket som iofs kanske inte är så bra i sig!?)

Uuuuh, jag vantrivs något fruktansvärt... men ändå. DUBBELT!
En vardaglig plåga. Har knappt något att bita i längre, så hårt som jag bitit ihopa den senaste tiden. Jag kör hellre huvudet genom en vägg! (sån som KAN gå sönder och inte en sån som ger bulor i huvudet, och JO vägg heter det i dagens läge!!!)

Dagens tabbe? Sprätta upp smalbenet, GÖÖÖÖR det för skoj skul! Kul med glas och hål i benet!!!
Jag har en skärva i mitt beeeeen. =( buuuhu!


*När du hör det här ljuder *PLIIIING* då vet du att det är dags att vända blad!

Har även lyckats bli 12.000 kr fattigare medans jag sov. Inte illa!
=)
(liiite mer än 12.000 men ändå...!) Jaaa, TOLVTUSEN!

Ååååh, fick sån lust på att "palla" julgran! Andra ungar pallade äpplen, vi stadsbor pallade julgranar! Helt kul juh!
Vilken pärs för en brutta att konka på en jevla julagran!
Men tro mig! Folks miner när man kom med en julgran i stället för blomma på festen var oslagbara!
MUPP!

Är vad fan, nu gungar gungan!

VEM ÄR DUUUUUUUU, SITTER I MIN BASTUUUUU!

Varför tar det roliga slut så fort!?!?! Gaaaaah!
INTE RAKT UPP OCH NER CARRO! Joooho! Sen blir det morgonpromenix innan skeppet ska laaaanda!
Thihi. Aaaaaall byyyyyy myseeeeelf!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha jag känner att jag ä skyldig till en del i ditt inlägg. Men det brukar jag i och för sig vara om man ser det så! Vet att det är tufft ibland (oftast) men tänk på vad vi har att se fram emot. Hey Aussie! Och visst klarar vi det ihop?! peppar peppar ta i trä

2008-06-15 @ 16:39:09
URL: http://princeccan.wordpress.com/
Postat av: Tazy

Mohaa. Vilket menar du?

Något med mitt humör?

Något med att allt är jobbigt?

Något med att sängkarm blev vägg?

Något med att du rövade mig på 12.000 medans jag vilade?

Något med att jag tvingade dig att hjäpa mig att konka hem en julgran när vi skulle på fest hos Hank?

Något med att sitta i bastu i stället för barstol?

Nedu, VAD är du skyldig till i mitt inlägg? =P

Man kan ju undra ibland! ;)

2008-06-15 @ 18:40:01
URL: http://tazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0