Ändå

Får väl erkänna...
Jag är helt slut!

3 dagars slit, 12 + 12 +13 timmar.

Har haft kul, mer än nöjd med dricksen och överglad för det förtroende man fått. DESSUTOM att jag fått jobba med Zoran! Gamla chefen. Me so happy! =)
Ägde ju lätt i vår lilla bar. Discodans deluxé!

Fick ett erbjudande igår om att jobba i nån bar på nån fest på fredag, JAG VILL!!!
Men givetvis så jobbar jag redan. =( Hade ju hellre... "dom ju". Typiskt.

Ne, ska kila och jobba nu. Sen har jag en HEL ledig dag!!!!
Sen 7 dagars jobb, irad.

Tur vi har stängt på midsommar, annars hade man väl rykt på det.

And still! FAAAK vad Malmö är litet! T.o.m världen börjar se trång ut.

Men också: Ni upphör aldrig att förvåna, man tror man sett det mesta... men SHIT som folk kan (inte) uppföra sig!

Peace out slut men inte knäckt än-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0