Åkt dit? Bag in a box!

Uh, känns som jag nyss satt och skrev om midsommar, men det vara flera timmar sen.
Vart tar verkligheten vägen när man dagdrömmer?
Livet händer medans man är upptagen med annat?
Jag vill inte mer. Seriöst. Det är bra så, tack.

Sömnlös... trött!
Sova? Vaken!
Vill sig inte, TROTS.

Rädd för att åka dit. OM jag inte redan gjort det.
Ett sätt: Radera, radera RADERA!
Försvinna.
Sådär "typiskt mig".
Gå in i sig själv och tömma.
BORTA.
Inte nu.
Det är inte rätt, vem vet inte det!? Vi alla.

Hittade tokigt nog bag in a box.
Trodde Mattias skämtade, men ikke.

Enjoy du som antagligen vaknat efter en go natts sömn.


Baaaahaahaa! Kollade nyss på hela videon... hittade en gammal bekant mitt i bild.
Cicci!!! Minns du "han med vinet"!?
Shit, vad är det för typer man haft ihop det med! =/
Men tydligen ska det vara vin och gärna i en bag in box!
(förr var det i flaska och för att komma i stämning) Haha, skrattar lika mycket som jag gjorde då. (istället för att uppskatta denna omtänksamma samt romantiska gest?)

=) Lite glad blev jag nu. Tyvärr på någon annans bekostnad, men vad fan. Så är det ibland.
Fast lite ångest med minnena från den tiden. Första perioden då det gick riktigt illa för fröken Tazy.
Aldrig blir det helt rätt. Med alla roliga minnen kommer lite ångest! ;)

Nä, nu sket jag på detta. Ut och promenera in the sunrise. =)
Nu är det mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0