Vad hände?

Skulle spendera ett par timmar i Arlöv för lite mat, mys och poker igår...
Kom hem 3 idag. Jooo jooo! Har för mig att jag tidigare påpekat att jag borde hålla mig hemma om nättrarna. =P
 Blir det bättre?

Mysigt värre då. ;)

Stugeprojektet har löst sig. Peter ringde (och väckte!!!! fy sig) för att berätta att hans bil står till förfogande för mig och Cicci så vi kan köra upp till Blekinge. Hur detta kommer gå är ett äventyr för sig eftersom jag knappt hittar hem mellan varven. Eller aja, hem kommer man alltid, och egentligen,  hur stort kan Blekinge vara? =P
Hejja Peter!

Avfärd snart. Amiralen i natt och det verkar som favoritpojkarna kommer förbi en sväng. Wiiiiie!

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0