Trött men "musikalisk"?

Uch ja, blev ingen lång afton och efter den snurriga timmen i stan promenerade vi hem till Cicci där jag förutom vid middagen låg på golvet i hennes vardagsrum hela, HELA kvällen. Orkar nada.
"Är du trött Carro?"
"Mjoe, det är jag nog"

Fan, är ju inte van vid att inte göra något alls och då kom bara allt på en gång. "Smack sa det".
Det enda som fick upp mig en snabbis var Madonna med "Give it to me" då tog jag ett par danssteg innan jag lade mig till ro igen. Ansträngande!

Sen sportade jag hemåt och tänkte komponera ihopa en dikt om vad som kommer hända nu närmsta timmarna.
Antagligen lär endast Cicci förstå min musikaliska tanke...

Ska nu lyssna på när Danny sjunger öppna din dörr på repeat medans jag tittar på ett foto som dock inte sitter i ett fotoalbum. Detta foto som får mig att sha la laaa inombords. Har man tur så är det alltid någon som tar av sig sin kavaj. GIVE IT TO ME!!! Sen ska man somna gott eftersom i morgon blir en jevla show, man blir kanske inte coco jambo men i alla fall kokobello. Sen är det dags, we like to party och därför kan man säga ooops, vi gör det igen. We're going to Ibiza?  Nä, men falsterbo! Och inte tar man någon elevator dit! Man ska ha husvagn!
Så om inget annat, vet jag i alla fall vem som skrev du gamla du fria!

Haha visst fick jag till det här asså! =)
Måste erkänna att jag faktiskt fnissar LITE åt min egen fyndighet!

Nä, lång dag i morgon och "Kill Bill" väntar!

Peace out tomtar och troll-town!

Slänger in bilderna på favoritpojkarna som avslutning samt ett klipp som jag äntligen fört över ikväll.
  
Fredrik fixar ölen medans Tomas visar hur en REDIG byfåne ser ut!
Haha man kan då inte annat än skratta!
Det blir som ens familj... tyvärr, även om slutet är nära! =O

Discodans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0