Rörigt.

Det är så rörigt nu. Det är tider, det är bilar, husvagnen, "semestern", ledigheten, möten,  extrapassen.

Förr har vi alltid flyttat ner på lördagen för 8 dagars "flappn aeee" i år ska vi ta ner husvagnen på fredag?, åka hem och jobba. Åka ner och sova nån timme, ta oss in till stan igen för att jobba lördagsnatten. Tillbaka för att sova nån timme och sedan för att gå på det årliga mötet. Same shit vaaarje år!
Måndag börjar vi vår arbetsvecka där nere och på eftermiddagen måste vi återigen ta oss in till stan för att jobba på matchen. SEEEN! Sen är det inge mer körande för denna flickan.
Jag har lovat att Petra ska få bilnyckeln och köra bäst hon vill för jag tänker då inte vara kapabel!
Jag överlåter min kära Ragge i Petras händer.

Fredag/lördag blir det årliga partajandet. INKLUSIVE smått firande av min födelsedag. Wiiie!
Hejja hejja!

Jörgen (farbrooooor jööööörgen, han i rören) ringde nyss och kollade att allt stämmer inför nerflyttningen. JADÅ!
Inget att tvivla på. Bara att dyka upp som vanligt!

Pratade nyss med far min. Husvagnen åker ner på torsdag. Får hämta hem bilen då. Ååååh, vad jobbigt.
Min pärla, men faaaak, då måste man ha koll och grejjor!

Uch ja, mycket rörigheter nu i vardagen och inte blir det bättre med att allt snurrar i päran också. Så mycket shit asså. Uuuuh!

Nä, om man skulle kamma frillan och bege sig till jobb. Sista dagen på krogen. SEMESTER!
(detta innebär jobba på andra ställen) LEEEDIG!!!? (NOT!)


Annars var det livat igår på jobb. SEGT, men livat. Slutade 21 och kom hem vid 4. DET kan ju bara slutat illa, vilket det faktiskt gjorde. Men mysigt hade vi.
Blev tyvärr inga chips och film men jag vet nu att jag får vara Fredriks Berit! DET är status! =)
Jävla unge, nu har även denna unge man tagit efter Tomas fasoner att nypas i gäddhänget, man blir ju helt blå och förstörd på det stället! Men det är det värt, så länge vi kan vara oss "själva".

Övrigt?
Sofia dansar gogo och det gör även köpeflickor som hänger på krogen en söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0