Rakt ner i väskan!

Jajamensan! Har du en fråga om hur saker ska förflyttas så är det helt enkelt "rakt ner i väskan"!
Beroende på hur stor din väska är då juh. =/

Snopen på jobb. Australien nästa juh... hoppsan.
Rätt kraftigt att sticka iväg en månad utan att berätta, men samtidigt vet jag inte hur statusen ser ut då.
Så jag ställde mig och diskade lite till. Jag blev paff av den direkta konfrontationen. 
Så jag sa "hej o ivej" 

Tusan också, nu kom jag helt av mig. Peter ringde nyss och berättade nya planerna inför resan upp till stugan.
Det ändrar sig hela tiden asså. Folket drar tydligen upp på lördag men först var det sagt torsdag. Jag och Cicci tar oss upp när vi fått tag på en bil. EFTER helgen så klart. Amiralen på fredag och krogen på lördag.
Kräftskiva? Nene... ikke då!
Sola och bada? Nja, fortfarande jäst sen falsterbo. Dessutom är alla myggbett inte borta än. Ser ut som man haft en köttätande bakterie lite här och var på kroppen. Haha lite tandmärken kunde också varit bra att blivit av med?

Ucha, hinner ikke mycket nu, gick inte upp tidigt precis. Väl hemma i morse blev det Jönssoligan. Asså jag ÄLSKAR Dynamit-Harry! Wiiiie!

Uch nej, får lägga på ett kol nu. All nighter i Arlöv. Pokerväskan är framme och Jockes ölmaskin är laddad! Tjoooo flöjt!


Men vad faaan. Nu ringde Carro för att meddela att sista granebackekvällen var förra torsdagen. :S Då blir det endast poker och en jekla massa liter! Ja vad fan, det går det också!

Som Frida sa i förra årets sommarplåga, DUNKA MIG GUL OCH BLÅ!
"Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar, mörbultad, underbart!"
Wiiiie! Jag har inga tråååååsor pooo maj!

Falsterbo i morgon, promise!
Hej och ivej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0