Nerdragen på jorden.

Det är precis som det SKA vara.
När jag är helt lost och är helt i det blå så är Cicci som den hon alltid varit. Min bättre hälft som drar ner mig på jorden igen.
Helt plöstligt får saker betydelse igen.


Jag vet att jag gör mycket fel och kan vara väldigt svår.
Men som sagt, jag kan inget annat.
Livet är ett prov och man testas konstant, vissa dagar går bättre, man klarar dom galant. Dom andra, ja gud... man kan i alla fall hopppas att man lär sig något.

Läste nyss hennes blogg och rörd som jag blev kom jag fram till att även jag borde fundera på det jag HAR istället för det jag INTE har.
http://princeccan.wordpress.com/2008/07/04/vardefullt/

Vilket fall som helst så ska jag ta mig en funderare ikväll på vad JAG HAR och uppskatta det lite mer.

Jag vet att "även om man är en stark och självständig Carro så får man lov att visa sig svag ibland"
Jag VET. Men veta och kunna är inte samma sak.

Man får kämpa på.

Till att börja med så ska jag uppskatta min Cicci för att hon hjälper mig när det är som svårast fast att jag VÄGRAR be om hjälp.
Det är värdefullt, hon är värdefull.
Inte mycket men tack för att du är den du är. Min bättre hälft! *hääärta*

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är bästas <3

2008-07-05 @ 15:54:35
URL: http://princeccan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0