Mörbultad!

Oh my gooooooood! Vem kunde tro att "chips och film" var så anstängande och galet?
Ja herrugud sa den gamla tanten. Fick t.o.m lägga om mitt sår eftersom det på något sätt lyckats gå upp och blött igenom. Tanter ska hålla sig hemma på kvällarna, om dom inte springer på jobb och nyper lamm i rumpan.

Haha, hade fått ett rart litet gästboksinlägg på facebook idag från lamm där han undrar om "karla-karlar" går före lamm och givetvis gör dom INTE det! Jag är ju din Berit! =)

Uch ja, vad hade man gjort på jobb utan pojkarna. Visserligen kan Tomas driva en till vansinne emellanåt och man ska aldrig bli förvånad om man kommer in i disken och ser honom utan byxor. =/ Eller hans eviga nypande som ger vem som helst blåmärken. GAAAH! Men samtidigt, när man som mest behöver det så kommer han och pussar dig och kramar om dig och säger dom fina orden du behöver höra. Givetvis väger det upp mot allt. =)
Som jag sa igår, det hade inte varit lika kul utan dig! *smack*

Fredrik är rätt go han också även om Tomas lär han en del skit. =P
"I'm your Tamagotchi  So happy that you love me
And we shall be together, for ever and for ever
Cause I'm your Tamagotchi
I need you to protect me
So that in the night, I can feel allright. "
   Yeeeaaaaaah!
Har faktiskt blivit bättre musik i köket nuförtiden. DISCODANS!
Just det, jag och Fredrik ska börja dansa salsa med Tomas och Lisa. Det vill jag ju se. =)

Igår, slutde vid 11 och eftersom man måste hinna med minst en öl så stannade jag en stund med pojkarna samt pratade lite skit med världsvana Mats. En öl blir ALDRIG en öl... Ett par öl senare ranglade jag hem om för ombyte eftersom en olycka händer lätt.
Sen var jag på nattäventyr med Peeetlaaaa för att sedan komma hem helt slutkörd. =O
Var dock noga med att kolla väskan FLERA gånger om innan jag gick hemifrån. Det var ju inte precis som man hade vågat glömma något. =O Haha. Respekt!  

Övrigt:
Nu har man lärt sig vad eftersvettningar är. Något med gym, ducsh och sen ändå. =/
SAMT
att "rensa luften" efter ett bråk kan bli galet! På det bra sättet!
;) 
Får bråka oftare!


Nä, göra sig klar kanske. Helt fel på dagarna eftersom jag trodde att igår var min sista dag, MEN igår hade jag tagit Ericas pass för att hon rent ut sagt "ska ha sex i mängder". Helt säker på att det var tisdag igår.
Men men. NÄSTAN sista idag, har krogen på fredag och moriskan på lördag. SEEEEEN!!!
Smackathooooreeeh!
Dessutom får jag fint besök ikväll, då får man hålla sig på mattan. 

Mitt trötta psyke. Orka, orka orkaaah?

Wiiiie! Helt länge se juh! *skutta hopp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0