Kvällsäventyr & gamla tider!

Vilket äventyr det blidde igår.
Efter matchen på jobb, som kanske inte gick så bra som man hade önskat fick även jag sluta.
Blev då att jag stannade kvar och tog mig ett stort glas kallt vatten! Jajamensan!
Lite konstiga blickar fick man men vad faaaan, nu är det reeeehaaaaab och detox som gäller.

Malin kom ut en stund innan hon kilade och sen satt jag och Fredrik och pratade om det senaste skvallret. Man måste ju hänga med nu när man varit borta en vecka. Hur vi sen mitt i alla kom fram till att vi skulle ut och köra det vet jag inte. =/ Men vi promenixade hem till mig för att hämta bilen och sen körde vi en sväng. Hamnade på Midhem för att lamm skulle få äta lite och sen blev det bestämt att vi skulle åka ut till Carro och spela wii. Wiiiie!
Timmarna rullade på och sen fick det vara nog! Nu får ni vara färdigspelade!
Så körde vi hemåt. Rätt kul ftersom jag lekte med nyhittade knappar i bilen. =)
Lamm fick visa. Sen klagades det lite på mitt körande. =(  Jag som blivit så redig och ordentlig nu. Lite småtokig i falsterbo dock då det blev rally på åkrarna. Men Ragge fixar det hur lätt som hlst. Pappas bil vågar man knappt gasa på i. =O

Uch ja. Fortfarande trött. Eller seg i alla fall.
Så var det inte förr!
Hittade en gammal bild från 10 eller 9 år sen. Då var det andra bullar! Vi bodde i tält, levde på nudlar, festade konstant och sprang uppe varenda natt med karlar som vi mer eller mindre blev förtjusta i. Vi jobbade varenda dag och kollade på ALLA tävlingar vi hann och sen var det även sol och bad som gällde.
I år sov vi t.o.m middag efter jobbandet. Gjorde vi inte det så satt vi och satt. Sen satt man lite till.
Jadå. Blir ingen story idag heller. Ska strax bege mig på fikamys och sen ska jag lämna bila hos far. Han tycker väl inte det är speciellt kul att köra runt i skroten. Dessutom så behöver jag verkligen ingen bil i stan, jag kan cykla! =P



Falsterbo-gänget för ca 10 år sen, i år var vi bara 3 kvar från gamla ligan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0