Klydd!

Åååååh! Är det nån som kan klydda så är det nog allt min far.
Han ringer och väcker mig för att fråga om jag kan ta volvon. Jaha!? Till vaddå!?
Jo, för om jag tar den idag så kan vi byta i morgon och så slipper jag lämna honom efter han lämnat husvagnen med Ragge. Vilket som iofs är en bra lösning så man kan fjompa ner lite större saker samtidigt. Det absoluta största möger ska ner i morgon! Ragnar! Husvagnen. =)
Men klydda gäääärna! Jag hade andra planer än att köra runt som en tok. Visserligen ska alla andra köra mig när jag behöver det men ändå! =P

Klydderi klyddera.

Nyss hemma från svettiga banken.
Stan nästa. Hämta bilen?
Bjudemiddag ikväll! Man tackar!
Bränna. Spela. Färga.
KLIPPA MIG! Av med med möget, bara där är i alla fall en liten svans kvar. Måste ha något att hålla i? =)

Jobba extra idag, jag sa faktiskt NEJ! Ooooh, vad det sved. =/
Men jag har lovat idag. Kliar i fingrarna att försöka få ihopa det ändå.
Men NEJ! Fy!
Framförallt om jag ska köra i morgon. =P

Nä. Jo. Äch jag veeeeet inte.
Har inte tid att vara förvirrad nuuuuuu!

Fixa dona och få rätt på.

Livet är då allt en fest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0