Inte än...

Jadå, då börjar den skånska/smålänska campingdialekten avta och den tråkiga och råa malmöitiskan återkomma. Uuuh. Ska helt klart försöka att svära mindre. Inge vackert egentligen.
Möööödaaaapinnneeen!

Ingen falsterbostorry idag iheller och jag vet att ni är nyfika.... mohhaah. =P
Ska försöka ta det i morgon innan det blir pokerafton och "granbackekvällen" eller vad tusan det heter. =/

Var som sagt på fikamys igår innan jag lämnade bilen hos far. Erkännde att jag fallit för den nu... "pappa jag älskar din bil!!!" "Jaha, så lät det inte innan" kontrade han med... Hihihi, ja men Ragge var speciell på sitt sätt. Vila i frid!

Efter lämnat bilen hade ingen lust att åka hem så det blev tillbaka till Arlöv där vi fusk-värmde-upp med en pokerturnering inför i morgon. Jevla skit, kan inte spela möget för skojs skull. Ingen fokus alls haha. ALL IN! (med INGET på handen)
Sen kollade vi på Morgan Pålsson - världsreporten. Haha me love!!!
* Cleopatra, 12... kamel!
* Vi leker pjätt!!!
* Yaaaaaallaaaaa
* Ahaaaa (abba)
* Muffelduffel!

Haha vi skrattade en hel del och jag kan inte skriva ner aaaaaallt som vi grät åt. (av garv då)


Sen lite mer poker, sen party och sen bussen him. Tokigt!

Hm, saknad på lunarstorm, hahaha. Naaaaaw! =P

Nu blire jobb och sen får vi se vad som står på schemat, det trots allt ONSDAG och jag har ju en del önskemål om vad man kan hitta på sådär en helt vanlig lilllördag! ;O)

Smaaackaaaatoreeeeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0