Imponerande lugn.

Verkligen imponerad av mig själv i natt. Tror jag...
Spelade minigolf på dagen och skrek och vevade efter tappat humöret på REDAN andra banan. Carro fick skälla på mig för att vi inte skulle åka ut. OOOOJdå! Var det inte lång-golf?
MEN under nattens tokigheter men lita gött i kropp och knopp lyckas jag från ingenstas helt plötsligt hålla mig lugn som en ko i stundens hetta. Mooo! Kanske nån hög ton men inget skrik. Ikke illa! =)
Man börjar bli mogen? =) Haha =P


Annars var det en vanlig utekväll? PLUS en "symbolisk tår" som föll. Slutet på en epok. Haha
"för ditt eget bästa, äntligen" Jaha, but why?
"slipper skämmas". För vad? Fast iofs, lite hemligt för att folk INTE ska döma.
Så illa har det väl inte varit.
Tycker jag inte.
Men med "symbolisk tår" så måste det ha gått för långt bara där.

Uch, hatar att vara seriös, allt blir så allvarligt då. Förstår inte det allvarliga i saken och blir därför gnällig. Kände mig som någons gamla gnälliga flickvänn i natt som bitchade loss som en sur disktrasa. Hemska upplevelse!
Gnälliga flickvänner är ett jobbigt släkte. Uuuuuh.
Fattades bara att jag skulle vara svartsjuk men det var jag säkert det också haha. Ta allt på en gång så har du gjort det! ;)

Lita småknepigt. Vet inte riktigt om det ÄR det bästa eller om det är synd. Tror t.o.m att det varit exakt likadant förrut men det blev ju som det blev ändå.
Men eftersom jag ens funderar på det så måste det vara lite synd.
Men, här raderar vi folk till höger och vänster, ut med det gamla och in med det nya!
För man kan radera vem som helst bara sådär?
Hm, lite fylla i kroppen och så blir man suuuen? Jodå, vi skånska töser har ju vårt "tryck i trosan"


Äsh. "Vad ska man göra för att få sig ett nyp i denna stan!?"

Det värsta var nog att jag tog åt mig lite för en gångs skull. Ett litet sting av värdelöshet kom farande.
Men det är som dom säger:
Har du inget att bjuda på eller en kompis att sälja så får det vara så! DÅ är du värdelös ;)

Inte arg. Absolut inte.
Smått fundersam bara. Dramatiska funderingar.

En av vardagens få saker som flöt på utan problem avslutades som ett fett dilema.
En sak mindre att ha tid för?
En vän mindre? Vän? Hm, jag vet inte.
Vet iofs inte ens vad problemet är i heller. Vad hände?
Uj uj uj, som det kan gå.

Nu blir det så seriöst igen, det lägger vi av med. Inga seriösa tankar innanför denna pannan tack!



LÅT MITT NYA JOBB RÄDDA MIG OCH LÅT MIG KOMMA NER PÅ JORDEN IGEN!
Tycker man börjar sväva lite FÖR högt i det blå nu. Men vantrivs man så har vi alla våra sätt att stå ut...
Bit ihopa, inte lång tid kvar. Hang in there.

Jag behöver harmoni för min oroliga själ!




Uch uch uch. Dejt med Nilsson ikväll. Så tooookigt!
BIRA BIRA BIRA, bärs bärs bärs!

Mexiccccooooo!

Nu får det vara färdigfunderat.
Life is life! =)
 Kvällens bestyr, PATTARNA! Carro du har koll? Jooo jo! Tz! Let the fun begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0