IGEN!

Men shit! Blir så trött och sne.
Skrev nyss ett inlägg, lagom på topp.
Nu, en timme senare har humöret sjunkit. Nu har det fan  hänt igen.
Min kära kollega Nilsson och rigde nyss och berättade om nattens bravader. Värsta kalabaliken på jobb för fan, och ändå gick jag inte allt för lågt från stägning. 
Någon har återigen varit inne och snott saker.
Inte alls länge sen min väska försvann.
Nu var det Nilssons tur. Blir så trött på dessa jävla luffare. Pack.
Nu ska lås och shit bytas. Så mycket meck för så lite shit!

Skulle egentligen börja 6 men börjar 8 i stället för att stanna kvar till stägning. Vem fan vill vara där själv. Det sjuka är att jag pratade senast igår, innan jag lullade hem, med Mats om hur sjukt det är.

Haha fick även förfrågan om hur Månssons galej varit. Stannar man inte kvar på jobb och dricker öl tills stägning så måste man ha andra planer. Men raggar-rundan med Petra var faktiskt inte speciellt spännande. Same old. ;)

Ush. Tjänar på att stanna kvar idag men hade varit skönt att gå av tidigare ändå. Så man kan sitta kvar haha. =P
Men men, vad gör man inte för sin Nilsson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0