Halt

Jag är haaaalt! =(

Jevla Peter! Skulle ta av bandaget när jag slutat men eftersom hålet var så djupt så har allt fastnat. Sexy!
Jag har ett fett hål. Får be Peeeder skicka bilden som han stolt dokumenterade.
"så här märker jag mina vänner när jag förlorar i kubb". =P

Idag var jag så pass lugn och harmonisk att Cicci tyckte jag var tråkig. Var är mitten?

Tröööött.
Jobba, jobba, jobba. Ska ta ledigt PÅ/FRÅN SEMESTERN för att jobba extra.

Hade visserligen hur kul som helst med Christian idag. Så skönt att jobba när det är kul. =)

Oroväckande samtal idag samt IKKE-samtal, vågar ju inte prata med människan. Blir helt blank. Varenda jevla gång.
Fjortisfasoner!

Nä, en dusch och en film. Ska inte börja jobba från 5!

Inte riktigt där än... men jag kämpar! =)
Liiite leende blev det allt idag. Fler än igår!
Snart!

Lo Que Paso, Paso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0