Givetvis!

Mitt pass idag SKULLE bestått av 19-00 men slutade givetvis med 18-02. Men jag behööööver!
Semester från krogen en vecka nu. GYTT!

Jag mummlar!? NÄHÄ!?
"Man bara hör dig gå förbi och mummla något som man inte fattar".
Haha, upptagen kvinna. Många i huvudet att snacka med!

Tjooo!

När man vaknat i morgon bär det av för att bygga förtält (alltid samma meck, slutar i klipp och klista).
Hade tänkt sticka ner och se när grabbarna spelar fotboll men det känns ju INTE som jag kommer orka, varken vara med eller titta på. Tråkigt nog! =(
Jag vet vad som sporrar mig dock! =) Thiiiii.

Christian var en ängel!!! Halllleluuujah!
Sen mitt i alltihopa började vi snacka motorer och jag klämde in lite ord som jag tyckte passa in här och var. Helt fel på det är man inte. Fast lite =/  blev det. Fast då nickade man och höll med lite seriöst. "Jo men precis".

Wiiie!

Helt trött nu, full rulle ikväll. Hade FULLT på min sida. Toooo mutch!
En kändis idag också, så jeeeevla trevlig kille!!!
Vi hade ju en igår också, haha "är inte det han som...." JOOO!

Så skönt att komma iväg och slippa vara trevlig. "årets camping-bitch" är tillbaka. Var tydligen inte nådig förra året och man har ju tränat upp sig sen dess! =)
"du är inte välkommen hääääääär!"

Haha, jag saknar Anders, han var som min matte som sa till när det var okej att bussa på.
Nu Carro, NU får du vara otrevlig!
WOFF!

Blahaa blaaahaaa!
Ingen direkt uppiggande kost idag. En halv muffins, massa "kyssebär" och en öl eller "två".
Tro fan man är trött och slapp.

Nu sket vi på detta!
En dag kvar... två tramsigheter/onödiga nödigheter.
SEN!

SMACK SA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0