Givande?

I afton är det tänkt att jag ska hinna hem till Peter på grillpartaj nån timme innan det är dags att börja jobba.
Att börja klockan 9 är perffa. Man hinner lite. Ska ju plocka fram min lugna och harmoniska sida. Den som bara finns när man umgås med Peter! =)

Är medveten om att jag hade behövt sova lite. Tar vi på semestern!
"Man ska ha huuusvagn!" (vilket jag faktiskt har!) =P

Igår var ingen direkt givande kväll/natt. Reggie för hela slanten, visserligen schysst musik men dåligt med fart och ytterst märkliga typer. Jag och Cicci stod mest och groovade. Fick mig en svängom med min gamla vaktakompis också. Som jag sen höll på att ge en lusing. Haha, jag stod och filmade och får mitt i allt en en smack på kinden, skriker till och vänder mig om för att ge typen en lusing. Han bara stod där och sa: Shit, jag trodde du skulle nocka mig! Haha. Det skulle varit något, börja veva på en två meter lång snubbe haha. (repris från Gran Canaria???)
Mycket go kille! Minns gamla tiden när jag jobbade på donkan, nattskift på helgerna, då kom han alltid förbi och höll mig sällskap på mina raster. Så kärt! =)

Men men. En mysig kväll med Peter och folket och förhoppningsvis blir det lite mer tryck i kvälla. Behöver sysselsätta mig och slippa fundera så jekla mycket. Blir inge bättre för det.


DU ÄR knepig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0