Full patte!

Livet är en fest, tokigt! TOKIGT!
Ledig igår, jobbade på matchen. Inte det minsa intresserad av vare sig fotboll eller resultat.
Tröööött. Roligast under timmarna på stadion var nog när jag och Petra blev inskickade i vattenspridarna på planen. Henrik och Henrik skulle nog göra en cup. Men eftersom vi gillade det så kilade vi in på mittcirkeln och hängde där. När insläppet började såg vi ut som två dränkta katter, men det var gytt!
Matchen tog slut. Vinst.
"Var det inte Lyyyysekil dom spelade mot!?"
 Ah du, hur FAN ser du ut? Lite skum blick asså. Inte helt hundra... =P

Efter lite turer i stan för prat med den ena och den andra så kilade vi ner till krogen där jag stämt träff med Nilsson. Denna Nilsson som ALDRIG verkade sluta. Efter hängt ute så kilade vi in för att hänga med Tomas och Lisa.
Jävla påg asså! Hans grej är att nypa folk och efter varje gång jag umgåtts med honom så kommer jag hem helt blå i gäddhänget haha. UNGE!!!!
Sen fick det bli klart och när Nilsson ÄNTLIGEN slutat fick hon öka direkt. För att hjälpa henne på traven fick jag bjuda henne på en stänkare. =)
Just det, danska skallen haha.
Fredrik erbjöd sig att jag fick "stånga" honom. Så jag tar sats och dyker upp i pannan på honom. SMAAAACK sa det. "Vilken smäll" sa Petra. MEN givetvis var det bara jag som lida. Han hade inte känt något!? ELLER HUR!?
  
Jag och Malin har en "grej" då vi spelar en låt och dansar loss i baren. Så jag önskade ju vår låt innan vi kilade och eftersom folk ÄNTLIGEN börjat acceptera vad som gäller så blev dom sååååå glada som ni ser i stammishörnan. Låten är "när sofia dansar gogo"
Vad som gäller är full patte och tjo och tjim!

Sen körde vi vidare till Cuba så lite tellitubbie-salsa. Fick ju ta hand om vårt nya lilla lammakött så i utbyte mot att man fick klämma på hanns rumpa så fick han inträde. Braaa deal! Sen sa jag att alla fick lov att klämma, vilket alla också gjorde, speciellt Lennart. Hon är inte blyg hon heller. =)
  
Gänget och Tomas testar salsa. Tellitubbie-way?

Efter en knepig disskussion försvann Tomas och nästa mål blev Bodoni.


REGGIE!!! Me love. Väl befolkat med folk man knappt såg och sen när blev Sean Paul reggie? Känner du Sean Paul!?
Fick mig en sväng på dansgolvet men när det blev för intimt hittade jag snabbt tillbaka till vännerna. Knepiga snubbe följde efter. När han förstod (till sist) att Fredrik var min "pojkvänn" så blev han snopen och försvann. Naaaaw, vem kunde tro att Fredrik kan skrämma folk? Rara villa lammkött. Grr!
 Haha. Haaaaallåååe?

Sen (som vaaaanligt) ville Elin ha flott och Intergrill blev målet. Världen är liten. Jaja.
Själv kämpade jag med en kebabafan men eftersom min tillfälliga relation till mat inte är den bästa så slutade det med att Fredrik fick äta upp den. =/
Bjuuuuudemaaaod!

Sen hände väl inte mycket mer värt att nämna. =)

Idag, fredag. Hm, shit! Tiden går fort.
Nattklubb på Moriskan. Ingen aning om vad eller hur, allt jag fått veta är att jag ska stå och muppa i nån av barerna.
Folket!!! Hejja heeeeej!
Ska dock inte göra som sist utan idag väntar vi tills EFTERÅT så Cicci slipper valla runt mig sista timmarna haha.
Slutar väl vid 4-5 så får man se vad som händer och sker efter det.
Gårdshäng? Mejbi bejbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0