Chips och dippa

Jajamensan! Jag fick både chips och dippa igår, dock ingen film. (för att prata som ungdommarna gör?)

Wiiiie! Sitter och lyssnar på Death Proofs soundtrack, helt klart en av dom bästa filmerna på länge!!! Jag och Cicci är helt frälsta! Såg den på bio med Carro och har nog sett den 40 gånger till sen dess. ME LIKIE!

Var nere och ställde ner Ragnar på vårt ställe. Samma ställe som vi INTE får stå på men ändå ALLTID gör! Vår plats med vår tvättlina och vår "trädgård". (flyktingförlägning då vi smugglar ner folk... )
Ragge fixade biffen, en riktig stridsvagn som far kallar honom. Uch ja, han står här hemma nu men jag som hade tänkt köra rundor idag får nog allt låta bli. =/
  

Efter lämnat husvagn och folk i stan lämnade jag far min för att sedan hämta upp folket igen. Citygross och fisiga staboare. Hur vet man var ens saker finns när där är skrivet på utlänska språk!? Var som att vara utomlands och det "svenska köttet" är säkert inte så svenskt trots allt. =P

Missade nötbaren som Nilsson berättade om. Men mitt i shoppandet ringde hon dock för att styra upp kvällen. Torsdagar med Elin är en tradition.

Mot aftonen kilade jag ner för träff med Elin. Ölprovning som jag fortfarande inte förstår mig på riktigt så jag körde mitt eget race i stället. Ganska seg med ack så trevlig kväll. Fredrik joinade när han slutat.
Nån liten shot slank in och likaså varsin "kvinnodricka" nu kallad "discodans". KLOCKREN!
  

Sen stannade vi kvar som alltid för att "hjälpa" gick väl si och så.
Sen fick jag tvärnog. NU MÅSTE JAG GÅ! Haha.
Men jag gick. Hejsvej sa jag och fick sällskap en bit. Däckade som tröttast i stan. Lååång dag!

Ska försöka hinna packa lite nu. Få tag på Christian!!!! MÅSTE! Sen jobba i kväll. Hinna upp tidigt i morgon för att se när pojkarna spelar fotboll. Vara med? Njaaa, jag kan titta! =) Helt tidigt ju.
Sen får vi köra ner och bygga förtältet och dona lite.
Hem och jobba på kvälla på moriskan. Nattklubb.
Sova snabbt och effektivt för att sedan flytta ner!!! Fast den riktiga semestern börjar efter måndag då vi varit inne i malmö på fotbollen.

Sen blir det fantamig röjj på lördag! Hejja mig, tanten som blir äldre. Lite hejja Andy också dock. =)

Uch packa... så jevla traaaadigt!

Helt klart den hetaste lapdancen EVER! Jag och Cicci tränar för fulla muggar till vår nya favorit-låt!
Down in the Mexicaliiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0