Uttråkad!

Gaaah!
Fnatt i das hatt!
Så sjukt uttråkad men ändå för trött för att göra något. Ingen rolig årstid. Blir helt off bara. Aj need sol!

Lyckades dock pela mig ner och "träna" lite idag... 92 minuter på bandet, bättre än inget.
Skönt att bli av med all denna överskottenergi.
Fick ett litet fnatt när jag var klar och gick loss på boxningssäcken. Passa på när ingen ser mig juh haha.
Mitt högra ben är sportigare än mitt vänstra! =P

Huvudet börjar bli bättre, nästan ingen värk alls. Nu ska jag bara luska ut hur jag ska sminka över möget till helgen... man vill ju inte skrämma dom små liven.
Så ger vi fan i vodkan och håller oss till kärringadrickan i stället OCH så håller vi oss på benen!

Sen har vi detta lägenhetsletande som går mig på nerverna. Går ju inge vidare alls och sen är jag för kräsen för en liten etta och för snål för en dyr tvåa. Sen måste jag bo centralt också. Har anmält mig till någon visning, sen får vi väl se vad det blir av det. Får damp här hemma. Så illa att jag funderar på att flytta in i lägenheten igen haha. Men det är inge skoj område alls och jag skulle aldrig klara av att vara där heller med tanke på vad som hänt. Kanske ska lämna tillbaka nycklarna eller nåt. =O

Kom fram till att jag har lärt mig en del om mig själv i helgen. Eller "lärt" och lärt, luskat ut.
Både bra och dåligt kanske. Får fundera mer på hur jag ska tolka det.

Nå mer...

Jag är konstig! =/
Jaha? Tyyyypiskt då! =P

Sen sluta alla att få det att låta så bra, det är ju inte så även om ni vill vara snälla!
Jag står för det, putta då inte undan mina åsikter.

Nå annat?
Neee, vänta på vänner, försöka sova en hel natt.
Upp och träna i morgon bitti.

Måste göööööra något.
Låt intervjuerna gå bra, jag får ju damp här! Gaaaaah!

Peace out faak vad allt är tråkigt-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Var bor du nu då?
Inte pratat me dig på AS-länge :(

2008-01-16 @ 08:18:36
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0