Tumme-Skakning!

OH MY GOOD!
Mitt lilla knoppehuvud! Oj oj oooooj.
Var det värt det? Njaaao.
Som alltid blev det liiite för bra.
Slutade med 5 glas i väggen på Etage *smack* och en stukad tumme. TUMME-SKAKNING! (sån man får i huvet fast i tummen)

Vilken morgon/dag! Har legat lidande i min säng och kollat på tecknade filmer hela dagen. Fattade inte mycket av vad jag gjorde.
Verkligheten gjorde sig påmind när jag fick sms av mine kliene pucko. Helt sött! Får åka upp och ha en chillidill helg och INTE skada sig. =P
Sen såg jag på hans blogg där han skrivit ett kääärt inlägg.
Kanske smått mobbande men tanken var fin. =)

http://cakrafrasca.blogg.se/
Här finns också den ENDA bild på mig med jack i pannan. Dock sminkad men ÄNDÅ! Haha.
Ckeck it out!  *reklam*

Igår.

Mitt i blåsten började kvällen med att vi blev körda ut till Arlöv. Jag Cicci och Marita.
Dagen hade varit lite si och så. Mycket gnäll och tjurande. Riktigt dålig dag.

Framme i Arlöv så är det dags att få fräs på maoden. Tacos så klart.
Efter vi hade käkat så tog vi fram det nya spelet om Cicci fått. Riktigt roligt!
Jag och Marita mot Cicci, Carro och Jocke.
Jag och Marita vann! =) Lite kul eftersom vi i vårt lag kände varandra minst.
  
Efter denna rundan blev det dags för Sverigespelet. Jag, Cicci och Jocke mot Carro och Marita. (vi vann!!!)
Som vanligt tog det en evighet innan vi blev färdiga och som alltid känner man sig lite smått efterbliven eftersom man inget kan. Sport och Blandat är dom enda som är okej. Kultur, Natur, Historia och Geografi is NOT the shit.
   
Haha japp, jag brukar gå på fest i t-shirt. Gärna en sån gammal från jobb. Haha, neee. Fick låna en eftersom tacos och vitt är INGEN bra mix när man heter Carro och är dunderklumpig!

Därpå var det dags att kila. Botten upp och ner till bilen. Stackars Jocke som lät bli att dricka för att köra. Med oss 4 som sällskap. Poor thang!

Värnhem nästa. Bowling.
Jocke vann båda och jag blev sur. Skyllde på allt från blinhet till fylla. Blääää!
Sen kilade Carro och Jocke och vi tre spelade vidare två rundor. NU vann jag äntligen.
Lite yrt i hatten och jag gjorde något som jag aldrig lyckats med förr.
Jag förstod INTE hur folk kan tappa klotet bakåt när dom spelar, helt omöjligt ju? Nu vet jag.
Fan vad pinsamt!
 @ Big Bowl
image724

Vid 2 hade vi spelat klart och vi som sagt att vi INTE skulle ut åkte till Ètage. Marita försvann på vägen från taxin till kön. =/ Nån som sett henne!? Haha, ne, hon hade gått hem, lite för bra där.
Sen kilade vi in i vip eftersom kortet tydligen funkar. "Knattedisco-kortet" DU ÄR KNATTEDISCO!

Efter en dag som varit lagom kinkig så var humöret där det brukar bli blandat med fylle. FETT MED IRRITATION!
Jag fick ut lite av det på en blond krulltott som rök på en jävel utan att antagligen förtjäna det. Men just då ansåg jag att hon skulle ha det.
Sen fick både jag och Cicci ut en del genom att slänga glas i väggen. 5 stackars glas i tusen bitar. Men hur skönt är det inte att slänga med saker när man är arg!? Om där inte finns dörrar då asså, att smälla med! =P
Tramsigt och fjortis men gutt. Känner mig dock lite dum nu, var ju inte jätte-populärt där... undra varför. =/

Mitt i alles så stötte vi på Jocke, bara sådär. Så hängde vi runt med honom ett tag och sen gav vi upp. Nu fick det vara bra och en hel del telefonerande att ta tag i. Ja, ni veeeet.
Men Jocke körde oss hem och när jag äntligen ska slänga in handduken så blev det ändrade planer.
Alltid trevligare med sällskap. =)
Några minuter senare med lite halvkladdigt öga (inte bra att peta runt när man har smink) så gick jag ner där Mr F väntade.
En åktur som ledde gud vet var och med lite pillande på ALLA knappar. Man måste ju =/
Lite dividerande med Cicci som snackade om, hm... jag minns inte men jag vet att jag förkortade en av hennes meningar som slutade helfel. =O Ibland måste man lyssna.
Sen minns jag faktiskt inte mycket mer. =/
Lite tappande av trådar, som FAAAN.
Det blev nog lite tokigt. Haha, säkert inge viktigt ändå.
Sen var det hemfärd, go nattare och hopp i bingen. UTAN hjärnskakning! =)

Hur det här med tummen, tumme-skakningen gick till vet jag faktiskt inte. Den är stukad och så är det bara. Men inget och gnälla över, har ju en till (än så länge).

Nä, nu ska jag spendera resten av kvällen med att få ner ett par liter vatten till. Att man aldrig lär sig det här med att blanda. =/ Igår var ju ALLT inblandat... Jevla mig. BLANDA INTE CARRO!

Peace out tumme-skaknings town!



Kommentarer
Postat av: Sara

snygga juu!!

2008-01-28 @ 15:55:31
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Tazy

Vem!? Vi!?
Öf körs! =)

2008-01-28 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0