Tillbakablicken, forts...

14 September. Årets bästa fest helt klart! (inte många vi hunnit med i år)

GMS på Halvandet i Danmark. Vilken kväll! Stampandet togs till en helt ny nivå! Booojaaaah!


27 September kör jag och Cicci häng-runda. Först en sväng hos Anders innan vi fortsätter för att sno en cykel med Sophia på hennes gårs och spraya den och sedan gå upp och göra kinesisk musik.


29 September. Liseberg!!! En hel dags åkande och nästan inget köande Underbart!


3 - 4 oktober. Först hejdåkväll i Arlöv innan Carro begav sig till Egypten och dagen därpå hade jag och Cicci hejdåkväll eftersom jag skulle bege mig till Mallis.


6-10 oktober. Beger mig till Mallorca med Henrik. Vilket underbart ställe! Tyvärr inget man fick uppleva med ro. Tror aldrig jag varit någon så nära och samtidigt känt mig så ensam.

Denna resa slutade med att jag och Henrik inte umgås längre. Först var det rätt trist, ändå en av dom viktigaste människorna för mig, nu känns det rätt okej. Uch på falska typer, sånna klarar man sig bättre utan! =)

Men LÄTT att jag ska åka tillbaka till denna underbara ö. MEN, kan ni gissa vad som hänt dagen innan vi åkte? Jo, där hade varit en orkan som blåst sönder massor! Alltid när jag ska åka asså!

OCH: Tydligen kan man smälla med dörrar så grannarna trillar ur sängen!



 
Första firren i sista redan såg ut precis som jag kände mig under resan, helt butter! =P

20 Oktober. Äntligen fick vi igång min karaokemaskin och vilken kväll det blev. CCC återförenade igen. Mat, fylle och en videokamera. Heltokigt!

Henke sjöng Hot Stuff och fick resten av publiken att lipa av garv.

Vilken film det blev... chipsabarn, smällen och andra korkade uttalanden kom med som bevis. :O Utgång planerad och jag försvann. Jevla jag!


3 November. Halloweenfest samt födelsedag. Party party, lite tjafs, upprörda gäster, tokiga bönder och sedan utgång. Årets megaångest-bild tas på oss på Slagt. Men kul hade vi!



17 Novemner. Ritas inflyttningsfest som också bör minnas. Helt underbart trevlig kväll!

Utgång Heartbrake. Vilket röjj!



24 November. Jobba heldag. Carro lyckas övertala mig till en "Carro & Carro kväll" fast inte. Jojo, slutade med två helnitade Carrosar på HeartBreake och en vimsig jag på efterfest. Slutade med att jag blev ubersne och hade turen att bli hemkörd mitt i morgonen. Och ni vet vem som kan smälla med dörrar väl!? =)


5 December. Afterwork. Andreas vann massa pengar och bjöd på helnatt. Jag som skulle vikariera på ett nytt jobb och börja dagen därpå lovade att jag skulle gå hem senast 2!!! Klockan 5 hade jag kommit hem smugit runt och viskat innan jag föll platt mitt på klädhängaren i hallen.


December var en rätt tuff månad. Gjorde debut som servitris som gick åt helvete.

Fast tydligen var jag godkänd eftersom jag därigenom hamnade hos AB U som gav mig fler och fler jobb. Jobbade äckligt mycket. Många dagar som blev dubbla pass. Men fy fan vad kul!


8 December hade dock jag och Cicci en partykväll. Donsesugna. Förfest, Lorensborg och till sist HeartBreake och t.o.m efterfest. =)

14-15 December. Julbord med Mff. Trelleborg-Travemunde och jag var kinkig för att jag inte var och jobbade i Göteborg.


21 December. Sista V-75 på Jägers och personalfest på kvällen. Många tårar, massor av kärlek och oändligt med fina ord. En höjdarkväll där vi avslutade vår tid tillsammans på topp. Givetvis en del fylle också... mest från chefens sida haha. Mer i ett eget inlägg.



Sen kom juledagarna och kort därefter nyår som jag skrev om sist.

Ett späckat år med massa trams. En el glädje, en del sorg och en jevla massa skrattande.

Sist men inte minst, alla möjliga brutna nyårslöften!



Inga löften som vi ska bryta i år. Bara en trevlig tanke om att vi ska uppföra oss bättre!

Heja CCC!


Från oss tre, till er alla, GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi har skapat oförglömliga minnen även 2007! Det är många som har kommit och gått genom åren men DU består. Vid uppgång och nergång så håller vi ihop. Jag har tackat Gud 2 gånger 2007. För att det finns Geisha-choklad och för att jag har dig :) 2008 gör vi ännu bättre!

2008-01-07 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0