Mysig = porrig?

Foooolk!
Får inte tag på trötta Cicci så jag sticker och tränar själv, jag har ju ändå nycklarna! =P
Försöker få tag på Carro och se om dom vill spela biljard i kväll eller något, men svarar dom? Neee, för klockan är ju faktiskt bara 13.30.  SUUUCK!

Sitter och groovear till mina mys-låtar.
Blir ju helt mysig!
Som Cicci sa igår "Hallåe, är mysig samma sak som porrig?"
Haha jaaa, om man dricker rödvin! =P

Fast man blir ju lite så... varm =P
Enjoy, men sno inte MINA myslåtar! Gnide-låtar? Nackspärr-låtar? Haha!

Grrr! Blir helt tokig juh! =)


Så myyyysig! Flummigt värre. Vill bara blunda och dansa för mig själv! =)



Peace out, får väl går och träna själv dååå-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så ql =)

2008-01-16 @ 13:43:57
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0