Mördarhelg!

Jag vet inte var jag ska börja. Jag är helt körd i huvet.
Sitter här med håret på sniskan (öf körs) och funderar på om man ska ta sig ett ryck. Jag ORKAR inte!
Tvn står på... supermopp? Hm.

Vilken helg!
Känner att jag inte orkar lika mycket som förr. Då var bakfylla "busenkelt" nu är det JOBBIGT ju!
Men det var LÄTT värt det!

Fick ta en paus här, så nu luktar man gott och håret är lite beddre. =)
Vad hände nu då!? Jo.

Var på laserdome i fredes, känns som fan i benen. Leka ninja... för sent att ånga sig nu.
Spelade 40 minuter. Massa småglin som var helt galna. Så kom vi "oldies" som kämpade på så gott vi kunde.
Fast vi vann första gången. =) T.o.m min ranking var najs.
Tyvärr förlorade vi andra rundan även om det jämnt.
Inga huvudhopp eller så, bara en mindre krock med en vägg. Helt okej!
Jag och Cicci hade värsta flytet ett tag, som vi bombade. Helt galna!

Efter spelandet så skulle hälften av oss ta "en" öl. Vi satte oss på Boomers och en öl blev snart många öl.
Plattan i mattan, nu kör vi. Trevligt gäng vi hamnat med. Nya folk för vår del.
Sen frågade en snubbe om vi kunde sjunga för hans kompis Pernilla som fyllde år och det ställde vi upp på. Gissa om tösen blev snopen, "vem fan är ni liksom!?".
När resten av vårt gäng gick, Buddah nästa som vi hoppade (Cicci håller koll) så var det bara vi kvar av oss.
Då började någon kille vifta från ett annat bord så vi viftade tillbaka och så slutade med att hans gäng satte sig hos oss. Sen blev ägaren full och drack upp min öl. =/ Då fick jag en ny. (fast jag druckit upp min öl själv)
Så där satt vi till stägning och hängde, helt kalas. Då var det tal om efterfest men vi hoppade.
Vi yrade runt på värnhem i regnet för att missa bussen och sedan synda. Mmmm.
Sen blev det lite förvirrat smsande och natten hatt.

  
Anders, alltid min väskbärare. Färdig-spelade. Snubben som ragga sång till Pernilla.

Igår, lördag.
Ja man var väl inte riktigt frisk när man vaknade men jag gav mig faaan på att jag ska då inte må kasst utan nu kör vi igen. Upp och hoppa och full fart framåt. Försökte få liv i Cicci och efter en evighet så var även hon levande. Något sent på det fick vi styra om kvällens planer så jag fick bege mig till henne där vi käkade och gjorde oss iordning för att sedan bege oss.
Inte Ciccis dag!? Jag tror!
Hoppar på bussen där vi ska träffa Calle och vad händer. Jo, Ciccis busskort fastnar i maskin-fanskapet och bussen stannar till för att fixa. Går inte. Vi skulle vara på Centralen halv och tåget skulle gå 37, varken vi eller någon annan på bussen hann med det tåget. Får till slut upp kortet och vi tar nästa tåg. (som dom andra också fick göra).
Lund nästa!
Mötte upp Rille efter ha hängt på Burger King en stund. Jag var på jakt efter galna studenter, men där var inga. =(
Sen är det taxi som gäller. Mot...? Eh, dit vi skulle.
Calle sitter och säger "jag ska skälla sen!" Jaha, vad nu då liksom!?
Sen trodde jag att vi var på Midhem men det var vi inte och sen kom vi fram.
Cicci hinner bli av med sin plånbok mitt i all förvirring och hittar den igen. Sen var jag nyfiken på varför Calle skulle skälla men det handlade om att "av alla taxibilar på centralen så tar ni en där man klistrat på prislistan själv på insidan" Ja vad fan, han var lite yr taximannen men han gjorde vad han skulle.

Sen skulle vi upp till några studenter, Andrés kompisar tror jag. Blev en stor förfest med en trög Carro och en trög Rille. Vi stod ute och rökte och jag fick beklaga mig. "Vad fan, jag fattar knappt vad dom säger och menar ibland". Vilka ord! Rille höll med, så jag var inte ensam som trög. =P Har sagt till Calle igen att han ska prata med mig som om jag vore 10 år.
I alla fall, nästa rökepaus kommer ett helt gäng ut och hoppade in i vår diskussion om film. Då säger en kille en mening med något ord som jag ALDRIG hört förr. Jag bara tittade på Rille som tittade tillbaka och så ryckte vi på axlarna och forsatte att försöka lyssna. Shit. Ordboken ska med nästa gång!

När vi började känna oss färdiga på förfesten så var det taxi in till stan som gällde. Sen ställde vi oss i kön till Herkules (ett ställe som jag först kallade Hulken hela kvällen innan det blev Hermans).
För mycket folk på ett litet ställe, vi försökte gå in och dansa en gång, gick inte alls så vi gick och satte oss igen.
Sen bestämde vi oss för att kila eftersom dom tydligen stängde klockan 3. Så vi yrade ut, mötte tydligen upp folk och sen blev det hejdå. Jag och Calle var dom enda som skulle hem till Malmö.
Då jag tyckte att marken började gunga lite väl mycket så fick krokade jag fast mig i Calle och sa att ska jag ramla så får han också följa med! Sen yrade vi runt i Lund i vilket som för mig varkade vara en evighet men bara 5 minuter. Sen stopp vid kebabvagnen och bussen nästa. Då var jag tvungen... ja ni vet. =P
Nån minut senare dyker jag upp igen och då har jag fått en boll med mig.
Calle: Men Carro!? Har du snott en boll från dagiset!?
Jag: Vilket dagis? Va!? Kolla in min nya boll!!!

Sen blev det evighetsbussen hem med folk som däckat överallt, själv satt vi och fnissade och jag fick väcka en typ eftersom min boll hade hamnat under hans ben. =/
Jag skulle helt absolut ha med mig den bollen hem, till vad vet jag inte, men den var färg-glad!
Som tur är stannar bussen I min port, men givetvis lyckades jag snubbla av där alla stod. HOPPLA! Sen försökte jag vinka till Calle som jag inte såg och efter lite humörsvägningar (som faaaan) så gick jag upp, fyllde min vattenflaska och däckade, rakt av! Tack och hej och låt mig va... typ.

   (ciccis chips på benet)

  Ta en cider? Ne fan, ta 4! Bra att ha.



Nu blir det frulle och sen ska jag leka med min boll! YEAH!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut att ha ql :)

Som vanligt när de gäller Carro :)

2008-01-20 @ 17:36:41
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Cicci

Vi lär oss aldrig! Är det inte det ena så är det att man inte ska vara med på vimmelbilder på fyllan. Man ska hålla sig till att ta dom!

2008-01-20 @ 17:39:27
Postat av: Camilla ;)

Hälsa Anders ;)

2008-01-20 @ 21:12:20
Postat av: Sara

hehe =)
goo Caaro :)

2008-01-20 @ 22:00:33
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

vi vill se bilden på din boll =)

2008-01-21 @ 18:09:53
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0