Lördag!

Wiiie!
Äntligen på bättre humör.
Vaknade och var fetsne på allt! Inom 20 minuter hade jag redan hunnit skrika "vad är det du inte fattar!?" till 2 personer. Vad fan, morgonhumör is NOT the shit!

Efter lite pratande med Cicci blev allt bättre. Hon ringde med glada nyheter (efter ha sjungit i Kinamaockaskogen). Hennes mamma hade köpt en kastrull! Jo men visst! Hahaha.

Sen skrev hon ett käääärt sms:
"Håller man inte i sin Carro på fyllan så gör man det givetvis i blåsten!"
Det är våra regler! Haha. Man får ju hjälpas åt. ;)

Thihi.
Fast jag glömmer ju aldrig för, vad kan det var, 8-10 år sen. Vi skulle tvunget ut en lördag och spela biljard fast ALLA sa till oss att stanna inne. Nej nej, IKKE en lördag.
Och vi kämpade... kämpade satan för att komma ner till Enighet. 3 steg fram och blåsa tillbaka 2.
Mitt på Amiralsgatan kom då en halv ballkong förbiblåsande. DET var galet!

Men men. I kvälla blir det röjj deluxé.
Middag, förfest à la sällskapsspel och sedan bowling. Ja, vi vet ju vem som kommer vinna... =) 
Enda problemet, BÅDE jag och Cicci har "lins-vila" så ingen av oss ser något! Jag som råkade ut för möget först kunde förlita mig på Cicci nån vecka men det skiter ju sig nu.
Jag: Cicci, är/var han snygg!?
Cicci: Jodå, han ser/såg okej ut.
Jag: Bra, så jag vet. Ser du var han är?
Cicci: Där *pekar*
Jag: Okej. *kisar som en kines*

Vem ska nu bedömma åt oss!? Man kan ju inte lita på vem som helst.
Mohaha. Ne, trams trams.

Haha en ennan tramsig sak som jag skulle skriva i bloggen är, som vanligt, en yr diskussion mellan mig och Cicci.

Cicci på träningen: Påminn mig i kväll att jag ska påminna min mamma om bastun.
Jag: Japp, jag påminner dig i kväll om att påminna din mamma.
Cicci sms: Mamma kunde inte komma hit idag men jag sa till henne om bastun. Hon sa att jag skulle påminna henne imon. En jekla massa påminnande hit å dit.
Jag sms: Vad bra att du påminde mig för jag hade glömt. Påmin mig att påminna dig då. Okej?
Cicci sms: Ja, jag ska påminna dig om att påminna mig om att påminna mamma så att du kan påminna mig om att påminna mamma.
Jag sms: Japp. Påminnings process är påbörjad. Nu påminner vi varandra satan. Glöm inte att påminna  mig om att vi ska påminna varandra!
Cicci sms: Det är jobbigt att vara senil. Då måste man bli påmind hela tiden. Snart behöver man väl oxå bli påmind om att man är senil.
Jag sms: Ja eller så sitter man där med skägget i brevlådan. =/
Cicci sms: Jag ska påminna dig om att inte sitta med skägget i brevlådan. Blir bara så jobbigt utan skägg!
Jag sms: Sa Cicci och slängde disken i vasken!
Cicci sms: Ja det gjorde hon!

Fattar ni något!? Nu efterhand... knappt jag heller. =P

Ne, om man skulle göra sig redo för kvällens aktiviteter.
Fasar redan för det värsta... SKORNA!!!
Som alla vet eller fått lära sig (tacka min fotvakt Carro fint) så har jag världens mega-fot-forbi. Riktigt jobbigt faktiskt. =( Många respekterar och många tycker det är skitkul att retas. Det jobbiga är att jag blir ju helt förstörd. FAKK YOOOU!
Hur som helst, med en jekla fylla så ska vi nog lyckas även denna gång att få på oss dessa räliga, nasty cpäckliga skor som är så vidriga.

Idag ska vi INTE:
Trilla av stolarna X 2 (typiskt mig)
Bowla med klackar ända ut på banan (Cicci)
Beställa in brickviss med shots. (FY)
Eller göra andra tokigheter som vi aldrig lär oss att sluta med!

Och att det är storm!? Det är väl bara till att hålla i hatten!

Peace out bowling-town!
image716

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0