Jevla pissehuvud!

Faak asså, denna jevla huvudvärk gör mig tokig och inga piller i världen verkar ju vilja hjälpa.
Inser nu efterhand att det kanske inte var så smart drag att sticka och träna innan i kväll.

Eftersom jag inte mådde illa i morse så lät jag bli att undersöka saken, klart jag har ont men ändå.
Jevla pisseskit!
Men vad sött med all omtanke man fått. =)
Lite tycka synd om är aldrig fel att få.

Cicci ska leta fram sin gamla hjälm till mig. Hon tycker antagligen att det gått för lång nu och att jag borde bära hjälm till vardags. Vad fan, jag har två liv kvar av mina nio. =P
Fast det hade ju underlättat en hel del eftersom huvudet fått sig ett par smällar, både i saker och personer. Man måste ju vara lite tokig. =)

 Passande? =)  Varför ROOOOSA!?
 Kanske LITE bättre?

Var som sagt och tränade idag. Fick låna mammas cykel fast innan jag gick lyckades hon givetvis klämma in:
"Är det inte bättre att du cyklar utan mp3-spelaren och koncentrerar dig på cyklandet? Sen så vill jag gärna ha min cykel hel tillbaka sen"
Haha, sist kom jag hem med en bucklig korg. Hade givetvis cyklat och ramlat. =)
Cicci och jag kan bli rätt tokiga när vi är helt ute och cyklar!

Vad har mer hänt idag... börjat prata med my old man, eller my old pucko får vi väl säga. =P
Tidernas "mest förvirrade par" enligt mig och enligt honom "ett skruvat par".
Ja, vi hade då inte överlevt om vi hållt ihop. Helt sanslöst vad förvirrade vi var. 

På tal om cykelkatastrofer så har vi vinnaren här! Är det någon som kan glömma att han cyklar och missa stolpar så är det nog fan han mohahaha! Sorry dude.

Vad hände egentligen!? Hans tramsande på sitt håll vs. mitt på mitt håll?
Gick inte helt enkelt. Men kul hade vi haha. Militär-pingviner! Nu minns jag!
Får väl åka upp och hälsa på honom i Halmstad så vi kan ut och cykla och hoppa i sängar! *lol*

 För gamla tider... Puckot vs. tanten (numera mongotanten)

( nu har jag i alla fall skrivit snääällt! )


Nä, ska man försöka somna kanske. Ett rör och tuppa av?
Hade tänkt försöka träna i morgon också. Får väl lunka på i min egen takt. Heeelt själv. =(
Funkar nog också. Vi får seeee. Inte lika roligt dock.

Nu får det i alla fall vara nog för idag!

Peace out jevla-huvud-town!

Kommentarer
Postat av: Chris

Vad hände igentligen?

2008-01-15 @ 02:18:30
URL: http://lacich.blogg.se
Postat av: Sara

haha.. Varför blir ja inte förvånad :p

2008-01-15 @ 15:48:16
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Att du krockar me ngt.. Det är CArro det =)

haha.. XL byg e nästan som Beijers i Danmark..
De vill ha mig tillbaka..eller hur man ska säga. VAr på intervju där för 2 månader sen.. men de vill ha mig =) så vi får se om ja börjar jobba i danmark igen...

Gud vilket inlägg.. =)

2008-01-15 @ 16:01:46
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Joo vi vet ju det =)
*lola*

Vi får se vad som säger =)

2008-01-15 @ 18:05:40
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Tackar..

2008-01-15 @ 18:24:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

vet... Jimmie hjälpte mej..

2008-01-15 @ 22:11:45
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0