Hjärnskakning?

Fy faaaan vad ont jag har! Inte helt kry här asså.
Man FÅR lov att gnälla ibland.
Kan inte äta, kan inte snyta mig, kan inte göra minsta min med ansiktet, kan knappt ha brillorna på mig.
Helt jevla skrapad på kranen/pannan.
Är det inte bättre tills i morgon får jag pela mig ner till sjukan. Visserligen kan dom väl inte göra så mycket mer än ge lite pills, inte helt fel ändå.
Var det värt det!? Haha, kanske.
Ser det framför mig hur det gick till... Carro ska leka sportig på fyllan. Vilken miss! (och miss är ordet!)
Mer om mitt huvudhopp sen.

Helgens bravader. Jodå.
Fylletratten har varit igång igen! (jag är Anders favorti-fylle-tratt) 2 dagars alkoholintag kan bara sluta på ett sätt. TOKIGT!

I fredes hade jag och Cicci "vinprovarkväll" och hade bestämt oss för att testa "årets rödvin 2007" från systembolaget. Sen provade vi ett annat som Cicci druckit förr.
En sofistikerad kväll tänkte vi oss.
Efter 11 nyktra dagar, en kropp som INTE tål rödvin så blev man lite små-toppad efter ett glas.
Så sofistikerat blev det för min del.
Efter första flaskan satt vi mer eller mindre rakt upp och ner och asgarvade åt typ inget. Fasiken vad kul allt blev. Årets vin är nu också känt som "det roliga vinet". En halv  flaska och kvällen är räddad.
Sen kilade vi in och satte oss vid tvn och glodde lite "Let´s dance" eller JAG kollade för jag skulle  blänga på bruttfanskapet som dansade med Danny. Han är MIN!
"Frukten" (internt med Cicci)
Efter en flaska till som också gick ner så blev det häng och planering inför nästa helg.
Nyårslöftet!!! *påpekar*
Sen närmre 12 blev jag hämtad för att åka en tur till Trelleborg.
Carro och Jocke som precis hade kört ner från Dalarna i ett antal timmar blängde lite surt på mig efter halva vägen då jag utbrister: ÄR VI INTE FRAMME SNAAAART!
Sen kilade jag upp och var social en stund, glömde nästan bort folket nere i bilen haha och sen var det dags att kila hem.

   
Vinet till höger var det roliga. Wiiie!
Mmm, kolla in puddingen, blir man sugen på lamm eller vad!? Grrr! MIN!

http://youtube.com/watch?v=scKnnfq61oY&feature=related

Lördag.
Överraskningsfest för Madde och jag hade ju gjort bort mig genom att skriva i min blogg att jag skulle till Oxie, vilket hon läst. FY MIG! Men Maria hade sagt att jag skulle till Lalisen. Nice räddning!
Förlåt!
När vi kom fram efter att jag blivit hämtad hemma för att sedan bli hämtad i Arlöv så kom vi strax efter att Madde åkt och då blev det full rulle, 12 fruntimmer (ca, och en Jocke) som skulle förbereda snabbt som tusan. Man kände sig lite i vägen faktiskt.
Sen kom dom tillbaka med stackars tösen som vi höll på att skrämma livet ur när vi alla stod i trädgården och skrek SUPRISE!!!
Sen blev det mat, tacos. Mmmm!
Efter maten var undan blev det lite spelande och efter ett tag så kom t.o.m karaoken fram.  Även jag klämmde ur mig ett par falska toner. =)
Sen kom efterätten, en helt underbar hemmabakad kexchoklad kaka, fick dock inte ner allt för möhe så Cicci fick skrapa min tallrik och hur ofta händer det!? Jag brukar skrapa hennes! =P
Sen fortsatte partajandet. En hellyckad kväll om jag får säga mitt.
Tack till Maria som fixat och hejja Madde som ska ut på vift i Sverige! =)

Eftersom jag inte vet vilka bilder jag får eller ikke får lägga ut så lägger jag bara upp dom på oss, där ingen har något att säga till om =P
Men skulle det INTE vara okej, så hojta bara till!

   

Jag och Cicci hade utgång planerad så vi tog bussen in och ställde oss faktiskt i kön till Breeze.
Gick minsann inte att flörta med malmös suraste vakt, fast han log faktiskt. DET är respekt!
Sen blev det lite barhäng och sugrörstvång och allvarliga samtalsämnen.
Lite dansande och mer häng. Riktigt trevliga var vi! Diss-Carro is long gone? =P
En knepig typ i rökrummet och efter att han hade besvärat Cicci lagom länge så luskade jag ut vilken hand man är gift på (blev nog fel ändå) och vänder min tummring (av silver) och sa att han fick lov att vara trevlig men sen räcker det. Visade handen jättesnabbt och byte direkt tillbaka där ringen hörde hemma. Han verkade fatta piken (och jag hoppas han missade mitt klantande) men han försvann till sist.
En snubbe lovade oss att det INTE kostade att hämta ut saker i garderoben och vi envisades med att det gjorde det visst. Så vi gick ner för att fråga. Jag som frågade fick svaret att nej det kostade inget att hämta ut något. Blev inte riktigt nöjd med svaret eftersom det betyde att jag hade fel och frågade en av töserna att säga till denna killen att det kostade 10 kr och det GJORDE hon. Så denna killen betalade henne 10 kr för att hämta ut mina ciggaretter. Tokigt! Men vi vann!
Haha JUST DET! Jag tog foto på Cicci där inne och så frågade en kille vid bordet bakom, "ska jag ta foto på er?" Jaja sa vi och så gjorde han det.
"SKA JAG TA FOTO PÅ ER?" Utbrister jag. Jo visst sa han. Men idag när jag kollade på fotona, vad tusan ska jag med den bilden till!? Haha, helt galet!
Strax därpå fick vi nog (vilket sista bilden visar att hemfärd borde påbörjas) så vi kilade till Burger King för att synda. Sen satt vi där och hängde haha. Hänga på BK. Coolt!

 Är det dags att gå hem eller vad!? Nu förstår jag vad Micke menar med att min frilla alltid är på vift. =P Noll koll!
 Snubbarna. Vad ska jag liksom med denna bilden till!?

Vem ringer miss i nassen om inte fyllemannen numero uno!? Så klart!
Så han fick pela sig till Gustav och tydligen medans han eller hans kompis hamnade i värsta bråket så lyckades denna kille få en dunderutskällning av Cicci. Han skulle snabba sig!!! Hahaha, det tog sin lilla tid men han kom bort till Burger King. Jag skulle helt plötsligt mitt i min protest/revolution mot mig själv  (varför eller så  vet jag inte) inte hem och bestämde mig att faktiskt följa med och fylleyra vidare hemma hos honom. Så många nej och denna man ger ikke upp. Tokigt!
Gick inte så lyckats sist eftersom jag rusade därifrån mitt i natten, smällandes med dörren, givetvis.
Vi 3 fick tag på en taxi och denna yra ap-man lyckades till slut lämna mig och Klingeding (o, ja o, ja) vid värnhem och Cicci lyckades också komma hem, till slut!

Sen hängde vi på värnhem i stället och jag som till slut ska göra 100 saker innan jag ska däcka yrade runt och sysslade med gud vet vad. Mitt vatten var heligt. =/ Mitt vatten, bra vatten! Mitt vatten, bra vatten vs o ja, o jaaa! 
Efter ha gått och lagt mig ett par gånger och sedan varit uppe och hoppat igen skulle till slut göra en skön smidig och framförallt sportig dykning mitt i sängen! Skulle då dyka över denna två meter långa typ i jätte för långa träningsbrallor och missbedömmer avståndet helt. Jag dök rakt in i sänggaveln med en smäll som måste väckt hela kvarteret. Näsan fick den värsta smällen men vilken explosion i huvudet. Smack!
Visslerligen var man rätt bedövad för stunden men idag var det värst. Som sagt, mår jag illa och lika kasst i morgon också får jag kolla upp möget. Hur lyckas man? Huvudhopp med ansiktet först. Nene, sportiga är vi på träningen i fortsättningen. Eller så lägger vi av med vodkan, HELT!? ... Neeeee!

Kilade hem och var nog hemma vid 1-2 idag. Fick varken sova eller må dåligt utan jag höll igång för att inte tuppa av helt.

När mamma kom hem stod jag och diskade och när hon kommer ut i köket och jag vänder mig om så tittar hon bara och med en suck:  Vad har du NU hittat på!?
Inte vad har hänt? Eller, men hur är det, utan detta vad har du NU gjort. Hm...
Av skam sa jag att jag gått in i en dörr för det har hänt så många gånger här hemma så hon bara suckade igen. Hur förklarar man ett huvudhopp på fyllan mitt på en gavel?!

Så, äntligen så ska jag däcka nu!
Ska försöka sköta lite saker i morn. Se hur huvudet mår. Blääää!

Som sagt, tack till alla som gjort helgen till vad den blev!

Peace out, med eller utan hjärnskaknings-town!


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt.. jag e megasugen på att dra dit...!

2008-01-14 @ 13:18:00
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Du e duktig på idrott :)

2008-01-14 @ 13:21:41
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Ja vi överraskade madde det var rätt kul :) och tack för du kom. Du ska nog undvika hopp i fyllan *ler* men hoppas det inte är något allvarligt och det blir bättre kram

2008-01-14 @ 14:40:00
Postat av: Tazy

Lugnt Sara. =) Hoppas ni kommer iväg!
Jo visst är jag duktig på idrott men när det sker i totalt mörker och med en fylla som få fått uppleva så sker en tabbe lätt. =P

Tack själv Maria, det var du som fixade en toppenkväll!
Och nejdå, kan säkerligen inte skada så mycket där uppe ändå. =P Men tack för omtanken. =)

2008-01-14 @ 14:55:55
URL: http://tazy.blogg.se
Postat av: Lee

Ja eller hur e den najs, boxerna e ännu skönare än BHn :)

2008-01-14 @ 17:01:20
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se
Postat av: Sara

jag förstår att Cissi vill det...!

Men de verkar som om Nisse hade fått några frågande mail =P

Men ska försöka att inte skicka ngt nu

2008-01-14 @ 18:17:27
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Anders

Tror alla kommer bära rosa efter att ha sett min bild =)...

2008-01-14 @ 21:36:00
URL: http://skaneandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0