Handikapp & filmklipp.

Jag är Carro.
Nej, har inte flera personligheter, bara massvis med humör!
Dessutom...
Jag är klumpig, skrikig, förvirrad, gnällig, pillig, envis, dampig, högljud, stolt, jobbig, ruffsig, kladdig, spillig, och härligt korkad.
MEN. Sån e jaaaao! =)

Nu får jag lägga till handikappad.
Jag trodde allt skulle vara okej idag men NEEEJ. Min tumme är blå, svullen och dubbelt så stor som den andra. Kan ju inte använda fanskapet, fick ragga hjälp för att öppna min mjölk innan. =P
Det är vid såna här tillfällen man märker hur viktigt själva tummen egentligen är.
Och jag är fortfarande inte säker på vad som egentligen hände eller när. Nån gång mellan Etagé och innan jag kom hem om första gången. Vad fan, nån som vet!? ;)

Idag har varit en dryg dag. Tråkigt väder. Tråkigt humör. Vill inte alls vara med denna årstiden och jag vill verkligen inte sitta och uggla mer. Give me som action.
Jag kunde aldrig tro att söka jobb var så svårt. Alla andra jobb har jag fått/blivit erbjuden. Hur gör man på riktigt? Söker? Tydligen. Tar ju evighet.

Lägenheten som jag hittat. Fick inte den. Så sur jag blev! Den var som gjord för mig. En helt underbar 2:a lagom centralt med godkänd hyra. Jevla MKB! Deras system suger fetballe! Men köpa lägenhet... jojo vem bjuder?
Ne, det får väl ta sin tid då.

Orkade mig ut på en promenad eftersom Cicci (med nycklarna) inte orkade träna. Givetvis började det regna. KUL! Blev en rätt så stor runda. Var nere och smygkikade på Stadion. ;) Blängde på Kronprinsen och drog runt i stan lite. Kan man vara så trött på vardagen?! Farligt trött. Bläää.

Dags för lite klipp.

Träning:
Så här ser det ut där jag och Cicci tränar. Jag brukar träna när jag är där, denna gången var ett undantag eftersom jag faktiskt var färdig!


Mackan sjunger:
Här är den berömda Mört-låten live. Direkt från Trelleborg.
Var tvungen att få det på film nu när jag var där ute sist så alla kan få höra den. Denna dök upp någon gång för läääänge sen i ett telefonsamtal som INGEN minns!


Vippsa grädde & barnskydd:
Hm, Carro visar hur jag vispar (vippsar) grädde och därpå följer en väldans ointelegeent diskussion.
Ja, ni hör ju själva. (från lillejul dock)
Och nu när Carro har fixat barnskydd får jag fortsätta vispa grädde där hemma! =)
JAAA, vi är lättroade!

Kommentarer
Postat av: Sara

snygga Carro & Cissi :)

2008-01-28 @ 20:10:02
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0