Efterhand & Bollen

Mååååndag. Suck.
Lyckades trots denna, tråkiga dag, pela mig ner till "idioterna" innan jag drog hem om och sedan iväg och träna. Kan ju knappt gå... ser ut som en väldigt gammal tant som fått i rumpan eller nåt. =/ Jevla laserdome och wannabe-ninja fasoner. LOCO!

Fick lite uppdatering av Cicci på träningen om helgen, i alla fall lördagen.
Haha. Fylle i kön!? Tydligen, men fan fan, helt jobbigt att hålla väskan själv. Därför har man en Anders ju. =P
Har en samling bilder på honom i mina väskor. Braaa saker!

Sen hade jag helt glömt bort att Calle försökte få in mig och Cicci på tjeckiska för nybörjare men vi kom fram till spanska i stället. Allt för att få "kortet" mohahaha! Man tjänar i längden på det!

Jag: Men vad säger du Cicci, ska vi gå nybörjare för spanska?!
*Calle och Cicci tittar på varandra och väntar på att polleten ska ramla ner*
*sekunderna tickar*
Jag: Hahaha, NU hörde jag också!

Tar lite extra tid för oss som är lite så ambidexter där halvorna inte sammarbetar! =p

Fick nyss en frågan av Sara om man kunde få se bollen jag fått med mig hem. Fick mig ett litet skratt men visst ska vi kunna ordna detta. =)

  Visst är den tjusig!? =)

Hm, värd att sno från ett dagis!? LÄTT!!!
Fy mig...

*digga*
Vet inte varför jag fastnat för den!? MOGET!


Kommentarer
Postat av: Sara

vad fin boll du har :)

2008-01-21 @ 21:27:41
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0