Beroende? Helgaktiviteter.

Vad fan, jag älskar poker!!!
Helt kuuuuul! Jag och Anders ska ju åka till Bahamas och vara med i WPT och sen leta måttband. (dom gömmer sig på Bahamas).
Jag vill!!!

Ne, tillbaka till verkligheten. Hm...

Trevlig kväll igår.
Tror aldrig det varit så svårt att köra Mario Kart. Fick ju spela om vissa banor HUNDRA gånger.
Sen försvann choklanden, helt bara sådär jättespontant. Paff man blev.
Åt Ottos glass (eller nåt) någon Carro kände haha. =P
"Systrarna Bule" det är vi det!

Vad händer idag?
Ska komma på skutt nu snart så blir det till att träna. Varit en bra vecka!
Sen får man väl rusa ut i stan på en snabb shopping inför morgondagen.

I kväll har Dennis tagit tag i saker och ting och styrt upp. (pluspoäng!)
Laserdome och sen ut och ta en öl. (en?)
Smått nervös inför Laserdome, inga bra minnen sen sist och som sagt så är huvudet inte helt okej än. Haha.
Vad hände då sist där?
JO! Vi spelade i lag och bråttom som jag hade så rusade jag fram för att genskjuta någon från de andra lagen... Är där mörkt!? JA!
En vägg dök upp från ingenstans och jag sprang rakt in i fanskapet. Studdsade tillbaka och hamnade på rumpan. :(
Trodde jag  lyckats klara mig uttan vittnen men när jag reser mig, skakar på bollen och ska springa vidare så hör jag ett dämpat fniss bakom mig. Petra, givetvis! Haha. Typiskt!
Dennis tipsade om att jag skulle ha panlampa, känns som att det blir fusk eftersom då ser ju ALLA mig. =P

Poo med hjälmen, nu köööör vi!


I morn. Fullt på schemat!
Förfest, fest och utgång. Efterfest? *thihi*
Jag, Cicci och Calle (än så länge) ska bege oss till Lund för att testa utelivet där. Var ju ett tag sen och nu är vi ju dessutom trevliga! =)
Inte helt hundra på vad som händer än...
Ska i alla fall möte upp Rille i Lund sen vet jag inte om Calle hade fixat förfest med sina gamla bekanta annars var det nog något snack om André och hans klasskamrater. Massa psykologer, helt tokigt juh! Och i värsta fall får väl Rille fixa nåt hemma hos sig. =P
Vi får helt enkelt se vad morgondagen har att erbjuda. =)

Ne, po med träningskläderna så kööööör vi!

Peace out hejja-helgen-town!





Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en najs kväll :)

2008-01-18 @ 13:40:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0