Aldrig förr!

Ja, då var det helg! Hallelujaaah!

Nyårslöftet ska ut och prövas och vi är redan bra på det!
Full rulle nu hela helgen som det ser ut som.
Vinprovning och middag i kväll.
Förfest och utgång i morgon. YEAH!

Inte många höns som ska vara hemma här inte! Tjo flöjt!

Ett par videos till ert förfogande så ni har något att roa er om ni ska kolla runt här inne. ;)
Även dessa har aldrig visats förr och som sagt, 2007 var ett tokigt år!

Tjejsnack
Jag får i uppgift att ringa en killkompis (ringde Anders) och snacka engelska. Notera vilket asgarv jag möts av när jag sätter på högtalaren. MVG i engelska? Det var lääänge sen!


Osten möglar!
Skönsång från mig och sedan en djup diskussion om gurka vs tomater.


Bak i bilen!
Jag och Carro blir får sjuss och eftersom det är en liten bil får vi båda sitta där bak i skåpbilen. Men vi är inte svåra att roa oss! Byggare Bob, that´s me!


Carros uppenbarelse
I väntan på vår biofilm så ringde vi ner Sophia för att sitta på hennes gård och chillidilla. Carro får världens uppenbarelse och är inte blyg att berätta. Knas(igt)!? Tokigheter, men flamset var extremt och filmen var kul!
Skratta inte!? HA HA HA!!!



Trevlig helg och:

Peace out movie-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad balla videos =)

2008-01-12 @ 06:28:01
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0