Husdjur och klippning!

Wiiiie!
Idag har jag klippt mig, IGEN!
Shit vad mycket hon tog, men langden ar anda okej, skont att det ar lite tunnare och jag lovar att jag ska slanga in en bild nar jag stylat det, nu ser jag mest ut som en pojke.
Spontan tanke som blev verklighet pa vag att handa middag. Tokigt!
Billigt som fan ocksa, en helt ny frilla for 200 kr, ingenting juh!

For nagra dagar sen, PRECIS efter vi hade sutit och lyssnat pa James skrackhistorier om spindlar hit och dit sa var det dags for rokepaus. Emily tjuter till i samma stund da hon hittade ett nytt husdjur precis ovanfor ytterdorren. "Nar man talar om trollen".
Men det var ingen fara for det var bara en liten husspindel, YEAH RIGHT!!!

ORKEPIIIII!!!




Ingen rolig upplevelse.

Nu ska jag crasha pa soffan dar jag haft aran att sova den sista tiden.
Hosti-maj. =(

Peace out  spider-town

 (hihi har ar varmt och skoooont)


Kommentarer
Postat av: Sara

meen lilla spindeln... vad söt ;)



2008-12-06 @ 11:18:22
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Tazy

Sot?!?!?! Du skulle sett den live, da hade det varit en annan femma!

2008-12-06 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0