Hemfard...

Tanka sig, nastan 5 veckor har redan gatt.
Om ca en och en halv timme ska vi bege oss till Sydney airport for att borja var ca 24 timmar langa resa hem. Icha! Hemska flygresa!

Lagom brun, aventyrad och med massa nya minnen ar det dags att aka hem. Det ar dags.
Har haft bade bra och mindre roliga stunder har men det ska bli skont att komma hem... eller kanske hem om?

Eftersom jag ska krangla med min vaska nu sa far jag avsluta. Vill faktiskt ha med mig ALLT hem. Undrar hur det ska ga...

Ser inte fram emot kylan hemma, men det basta med att fa komma hem ar att jag forhoppningsvis ska fa spendera HELA dagen med min finaste och baaaara mysa!

Tack for mig och tack till vart vardpar som gjort resan till en upplevelse man inte glommer i forsta taget!

 Jag och Emily partar

 En av tva bilder pa oss allihopa. =)


Best of Australia kommer i framtiden.
Nu far det vara nock!


Peace out tack for oss i australia-town!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0