Svider

Hehe som sagt, var ute på en solskenspromenix igår innan jobb.
Sa till mamsen att jag bara skulle ut och köpa läppsyl.

Någon timme senare kommer jag hem med  X antal påsar av nyinköpta tokigheter.
Mamma bara tittande frågande på mig...

Jag: Det svider att vara torr om läpparna! (i plånkan då asså) =P
Mamma: Tydligen?

Thihi, el shoppo! Hittade massa skoj och världens FULASTE brillor som jag bara var tvungen att ha. Fulcoola!

Fullbokat på jobb och t.o.m pappsen var där för lite maod, fylle och FOTBOLL!
Bra match, glömde bort att jobba. =/ Som det kan gå!
Riktig rysare dom sista minutrarna men slutade ju väl. Hejja hejja!

Ne, nu ska jag  packa upp dagens rester och sen kommer inlägget om dagens bus, dvs "stadsbor på vift" men även dagen som vi kallar "snopp-tisdag".

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0