Slurk

En slurk hit och en slurk dit.
JAG VET.
Det är inga bra slurkar. Men man får lov.

Fast.
SKA ta tag i det. Japp japp!


Varför kan jag inte bara pausa dig?
Trött trött trött.

Missförstånd. Olikheter.
SUCK!

Hittade en kulig historia som alla säkert hört en eller två gånger förr. Men just nu tyckte jag den var jätteskoj!

"Det här är historien om fyra människor vid namn Alla, Någon, Ingen och Vemsomhelst.
Ett viktigt jobb måste utföras och Alla trodde att Någon skulle göra det. Vemsomhelst kunde ha gjort det, men Ingen gjorde det. Alla tyckte att Vemsomhelst kunde göra det, men Ingen insåg att Alla inte skulle göra det. Det hela slutade med att Alla lade skulden på Någon när Ingen gjorde vad Vemsomhelst kunde ha gjort."

Liksom, yeah! *pik pik*

Thihi!
Neee, en ABSOLUT sista slurk, så man kan nanna... ja.
För jag ÄR ju faktiskt sjuk.

JAG SKA TA ITU MED DET! Ja ja jaaaa!
Tjatfior!

Zum zuum zuuum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0