Popcornfrilla & ångest!

NU vet jag varför allting luktade popcorn i morse!
Fattade först inte riktigt varför eftersom jag VET att jag var väldigt noga med att INTE äta några.
Haha är det så man uppför sig på vuxenfest?
Peeeeter?
image971


Myyyyycket lån kväll på jobb. Ensam.
Kockens nobla ära idag var att försörja mig med bakfyllemat, han skötte sig utmärkt! Synd att det är hans sista dag bara =(
Roligast var ju när ångesten kom, sådär JÄTTEOLÄMPLIGT!
Då ville jag bara sätta mig ner och lipa. Inte för att jag brukar lipa (tjura DOCK, men inte lipa).
Tog mig i kragen och jobbade som inget. Ringde dock Cicci så fort jag kommit ut, behövde lite verklighet och "tyck om mig".

Höjdpunkten var sen att komma hem och läsa hennes blogg. Fick fram lite läten i form av skratt, ORKAR inte ens skratta.  Hon dissar bland annat mig för att inte kunna köa som normalt folk. Vem vill det liksom!? Ne, ta dina chanser!
Lite skojigt nog så nämner hon också mitt sofistikerade sätt att påpeka min fylla.
Brukar lämpligt nog förstå när man gått över gränsen och erkänna att "Cicci, NU är jag full som en nejlika" i natt blev det "asså Cicci... NU är jag överserverad!" (som fan)
Haha läs själv! *göra reklam för*
http://princeccan.wordpress.com/2008/04/27/overservering/

Själv bloggar jag nog inte mer från i morgon. Ska försöka smäla nattens bravader innan jag fläker ut dom. =P

Uch nej, nu oooorkaaaar jag ikke mer. Ingen ingen ringpremiär i kväll heller. Nej nej.

Peace out var kom alla popcorn ifrån-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0