PIMSAMT!

Amen va faaaan!

Som jag och Micke diskuterade igår så blir man extra "uppskruvad och på G OCH städsugen" vid vissa tillfällen. Som nu!

Helt uppskruvad till max och ska snart iväg och träna.
Detta innebär att jag springer runt i ett par sletna LIMEGRÖNA puma-shorts och ett svettigt baksetlinne MEN också ett par klackar. (?)

Det är så grymt sexigt med brudar som kan gå i klackar. Kvinnligt!
Jag som alltid varit lite efter på den banan (pojkflicka som man varit) kämpar nu för fullt att komma ikapp.
Alltså brukar jag träna runt i mina klackisar när jag städar och diskar.

För ca 10 minuter sen skulle jag ut i trappen och slänga lite soper. Hur ofta stöter man på någon där liksom!?
ALDRIG!
Men givetvis när jag kommer i svettiga träningskläder och ett par uberklackar så dyker grannen upp. Hej hej liksom. Så gjorde jag en min som jag endast brukar göra när Cicci sjunger allmännt i stan och sprang snabbt in.

Något som anses vara typiskt mig? =/

Men nu skiter vi i detta och provar detta med att motionera... har glömt hur man gör. =/

Peace out workout town!

STOP!   Hammertime!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha och HA! När den minen kommer fram vet man att Carro är chockad. Nu ska jag hitta batterier till min Rub-a-dub-dub (badanka)

2008-04-07 @ 16:48:23
URL: http://princeccan.wordpress.com/
Postat av: Sara

haha... ja dom va goda o de funka för alla ;)

2008-04-07 @ 17:08:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0