Lördgsbus. Färdig-reflekterad?

Kan inte komma fram till hur jag ska må.
Kvällen var helt klockren. Morgonen som sabbade.

Offentligt missbruk?
Nerdragning av annan  människa för att själv må bra?
Sedan för att bli skitsne.

Om "varför" i det förflutna inte fungerade då, varför i hela friden skulle det gå an idag?
Om man "känner" mig, varför kan man inte ta mig som jag är utan att försöka ändra.
Är det konstigt att man "försvinner och drar sig undan" som du sa?
Känna känna kääääänna... Känn själv!
Jag är som jag är.
Tyvärr? Mejbi bejbi.
SUCK!

Nä, nu tar det från början. 
 
(blev ju dessutom lite småkär under kvällen/natten. I "storebrorn". Kopian som var MYCKET bättre än orginalet!)
Hahahaha!

Lördagen var tänkt till att grilla och förfesta.
Blev att Cicci kom hit först. Eftersom jag såg att folk grillade på gården så använde vi mammsen ubergrillpanna. Marinerad kylling, potatissallad och sallad. Mmmmm!
Jag hade hittat ägglikör hemma så jag bjöd på "snowball" och Cicci hade med sig bröd och tzatziki. Allt fanns med.
Premiär! Helt underbart att ära ute och mysa i solen.
  
Snowball. Maaaod. Cicciluring myser.

När vi ätit upp, fixat undan och solen svikit oss flyttade vi in för lite målande och vindrickande.
Sen blev det taxi mot denna okända adress som var hur nära som helst.
Mycket rolig taximan. =)
Han fick lite miniflipp på en kille som puttrade förbi i en rostig golf. "Det är för faaan ingen lamborghini som du kör!" Sen tryckte han plattan i mattan för att verkligen visa att han var irriterad. Jag och Cicci fnittrade på och blev stormförtjusta i denna roliga kille. =)

Väl framme skulle vi hitta rätt också men vi följde bara folket på ballkongen. Kanske inte bästa sättet alltid. =P
Kommer upp och hittar värden Richard i vimmlet i denna tjusiga två som redan var fylld med folk.
Kvällen var tillägnad Richard som fyllt 25. Något som vi inte hade en aning om. Shysst!
Minglade runt och hälsade på alla man hittade. Som Cicci skrev så blev det lite av "hela havet stormar" då det var på tok för lite stolar och sittplatser. När någon reste sig för att röka/gå på toa osv så dök man stolen för att sedan sitta där tills man VERKLIGEN var TVUNGEN att resa på sig.
  
Värden & jag. Lyckliga sittandes.

Kvällens lek var "svepa smirnoff". Något som jag gapar över ännu. Killarna stoppade ner ett sugrör för att sedan vända upp och ner på flaskan för att svepa i ett naffs. Jag LOVAR att det är något av det sjukaste jag sett. Knappa två sekunder för denna aktivitet. INGET som jag tänkte testa!
 "Svepa smirnoff"

Spriten flödade fritt och osten luktade illa.
Drinkar, öl och cider.
Galet generös mängd.
Stod man i toalettkön så fick man skumpa. =)
 
Peter fixade drinkarna. =) Jag och Cicci delar fint.

Kvällens fylle-pose: "in med magen och ut med tuuudorna"
 (man kan ju sina vinklar) Haha.
Peter hade också sin kamera med sig, men den måste vara trasig eftersom den BARA tog dåliga bilder! *anse*

När jag och Cicci hittat oss varsin stol satt vi kvar där.
I detta umgänge blev det populärt att kasta med saker. Framförallt popcorn och chillinötter.
Hittade en liten popcornbuse som passat på att följa med hem.
  Popcorn!

Sen var jag på slipsjakt. Fick ju visa att man visst kunde låna slips bara sådär. Anders blev målet.
 Slipsa-Carro

Mattias: Carro, jag tycker du är trevlig men jag förstår mig inte på dig!
Jag: Mattias, jag tycker även du är jättetrevlig men du är helknepig!
*asgarv* 
Detta var tydligen något internt som jag inte fattade, jag bara erkännde att jag tyckte han var knepig. =P

Nån timme senare lyckades jag och Cicci samla ihopa ett gäng för att dra till Ètage. Min enda lediga kväll och givetvis skulle jag använda den till max!
Taxikrångel och sedan snabbt stop hos mig för avfärd till stan.

Som ni läst nu så kan jag inte köa som vanligt folk utan gör allt i min makt för att slippa.
Har man kontakter så ANVÄND dom! =)
Cicci hade stått med grabbarna lite bakom och upprepat "nu sabbar hon det, nu sabbar hon det" BARA för att jag lagom småklantigt började tappa saker och så. vad fan, den var ju hal som en fisk. Knattekortet!
Men vi kom in, öf körs! Carro fixar!

Hinner inte mer än in från vi blir av med alla. Baren nästa där en kille tränger sig FETT! Då Cicci muttrar i bakgrunden säger jag till honom att "så gör man inte". Då bjöd han mig och Cicci på dricka och vi tyckte genast bättre om honom. Haha. =)
Minglade runt och hittade till slut folket.

Schlager-golvet var målet under nästan hela kvällen. Jag hälsade på någon som jag inte har en ANING om vem han är. Men han verkade känna mig.  =/
Cicci och jag som ALDRIG mer ska vara med på mingelfoto lyckades hamna på 3-4 stycken. Typiskt!
 Järngänget på Ètage.

När klockan närmade sig gud vet vad utbrister jag "Cicci, NU är jag överserverad" vilket jag verkligen var.
Så vi lyckades säga förväl till folket efter lite lambada och kilade hem... hemåt...
Cicci fick inte åka hiss, inte jag heller.


Hann inte mer än till HB/ Breezedär vi träffade massivt med kändisar. (kompisar)
Hinner sedan bara till Burger King där ännu fler hänger. Timmen då alla hänger UTANFÖR ställen och minglar?

Hittade en kiwie på vägen som fick följa med hem. Eller... som följde med. Typ.
Jaha.

Taxi till mig. Mingel i trappen och bitande i rumpor.

Sen var det bla bla blaaaha.

Klockan 10 fick jag megafnatt (personlighets-störning?) och slängde ut folket.

Klockan 17 började jag jobba.
MEGABAKFULL! Inge skoj.

Måste slänga in kvällens sista bild. Ubersöt.
Klockren. =)
 Hejja Mattias!

Cicci säger: Aj aj aj.
Jag säger: Oj oj oj.

Ska snart ta mig i kragen och kila till jobb.
Hoppas det inte blir som igår (vilket jag inte tror). Igår var det smockfullt, kunde inte ens gå på stället. GALET!

Funderrar dock fortfarande på hur jag ska tolka händelserna.
Inte helt färdig på den fronten.

Men för övrigt så var det verkligen en kanonkväll!!!
Trevligt folk och både partyhatt och ismaskin fanns på plats!

Perace out hejja  lördagen-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Partyhard!

2008-04-30 @ 09:41:39
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0