Kiss i byxan?

Livet är för tillfället på topp!  (i natt?)
"Öl och vin,
pök och svin!"
Precis som det ska vara!? =)    (lite blandat då...)

Kiss i byxan?
Njae, men nästan!
Kom hem nydligen från jobb efter att ha spenerat 13 timmar + där.
Dagen började ju bra. ÖLPROVNING!
Då man ändå varit igång att syndat, varför sluta?
Ne, så innan jag gick på mitt pass så passade jag på att käka (planka) och sen vardet dags att klä om. Jooooobba.
Lyckligtvis så trivs jag så bra med Malin. =) Och hon trivs med mig. Vi var "käääära" mot varandra idag. =) *flabbnojjor deluxe!!!*
Nic bjöd på nattapizza... var tvungen att smaka en slize. FY! (vegetarisk pizza ÄR najs!!!)
Jag TRIVS, jag BÖRJAR förstå.
BRA!

MEEEEN!
MEN, MEN MEN!!!

Under dom senare timmarna på jobb så fick jag ett UBERNAJS sms!
Cicci har börjat "blogga" igen. Fast för hennes del innebär detta en hemsida.
Såååå skoj! Lite avis eftersom jag bloggar "enkelt".
Hon bygger helt själv! MASSIVT imponerande!
Ni måste kolla in henne på:
http://princeccan.wordpress.com/

Det som fick mig att "skratta på mig" var dock när jag läste hennes "citat" som hon ALLTID skriver ner och sparar från vardagen.
Delvis insåg jag hur korkad jag ÄR och hur pass dumt jag kan uttala mig. =/
Cicci borde ha en tröja där det står "I´m with stupid" Hehe.
I alla fall, jag kopierar från hennes sida men annars hittar ni detta och lite till på:
http://princeccan.wordpress.com/citat/ 

"Jag är full som en nejlika!"
(Carro när hon menar att hon är full som en alika.)
 
"Den enda kondis jag känner till är den där man handlar bullar och kakor."
(Cicci om kondition när hon springer i trappor.)
 
"Beteendevetenskap är bra att kunna så man vet hur man ska bete sig ibland."
(Carro filosoferar och funderar på vilken utbildning hon ska välja.)
 
Jocke: - Ja men det tar 90 dagar.
Cicci: - Va?! Jag som trodde att det bara tog 3 månader...
(Behövs det en förklaring?)
 
Engångskaramell - En karamell som är så äcklig att man inte kan äta två av samma sort.

Tvågångskaramell - En karamell som är så äcklig att man spottar ut den och lägger tillbaka den i godisskålen i väntan på att ätas upp av nästa person osv.
(Carro och Cicci i Bulgarien)
 
- Heter det en rädd lejon eller ett rätt lejon?
- Lejon blir inte rädda!
(Carro tror att hon har kommit på svaret och anser att det är en kuggfråga. Det korrekta svaret är däremot ett rädd lejon.)
 
Cicci: - Åh griskultingarna är så söta så att jag skulle kunna äta upp dem! F*n det är ju det jag gör...
(Stadsbon Cicci på landet.)
 
Cicci: - Oj, kolla vad stark solen är! *kisar*
Carro: - Va, jag ser inget! Jag har solen i ögonen.
(Cicci och Carro ute i stan en solig eftermiddag.)
 
Cicci: - Jag förstår vad du vet. Förstår du?
Carro: - Jag förstår... Vad var det nu vi förstod?
 
- Jag ringer när jag är hemma från natti natti,
säger Carro och åker till jobb.
 
Cicci: - Sväng, sväng!
Carro: - Och så svang vi!
(Sväng, svang, svungde?)

Cicci läser på text-tv: - En gripen för Indiana Jones stöld.
Carro: - Vad stal han?
Cicci: - Indiana Jones?!


"Jag vet inte hur gammal man är i den åldern."
(Carro handlar till mormor.)

"Det är inte så att jag har minnesluckor. Jag kommer bara inte ihåg!"
(Hur man bortförklarar minnesluckor dagen efter.)   (carro)


Carro: - När firar man den 1 maj?
Cicci: - Den 1 maj...
(Cicci och okänd kille fnissar)
Carro: Jag menade Valborg ju! (röd om kinderna)


Sist men inte minst. Kan något vara hälften så billigt?
Det funderas fortfarande... "

Som sagt, ALLT detta är taget från Ciccis sida och checka gärna ut resten där!

Uch nej... nu kan jag inte sitta här och fylleyra, ska upp snart igen.
Träna klockan morgon och jobba klockan eftermiddag/kväll. (natt?)
Sen är det Stockholm som gäller!

Lär sluta 03 på fredagnatt/lördagmorgon och avfärd 07.
Jag vet en som ska SOVA i bilen och snacket om att jag ska köra kan FETGLÖMMAS! (och i värsta fall får jag dra till med att vara onykter, vilket fallet kommer vara ändå, SÅ DET SÅ!

Nä, hihi. Har annat nu.
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0