Kaos in tha house!

Jisses, hann inte mer än öppna i går och så var det fulle rulle från start tills vi SLÄNGE ut folket.
10 timmars helvetisk kaos. Fast ändå skitkul!
Jag blev stationerad in tha bar efter börjat nån timme på golvet.

Stod som sagt i baren och hade världens trevligaste sällskap. En stammis som brukar komma in och restas och prata lite. Helt fantastisk kille! Me likie!

Sen mot dom sista timmarna kom där in ett gäng "killar" som hängde i baren. Mycket trevliga och INGE mer.
När den ena skulle börja ta foto på mig med sin mobil tog jag illa kvickt sista beställningen och kilade sedan och gömmde mig bland tombackarna. Underlig typ.

Sen SLÄNGDE vi verkligen ut folket. Dom ville verkligen ikke bege sig själva.
Som folk betér sig. Man ser ju allt på helt annat sätt men sen är man lika go själv när man är i gasen.

Chefen ringde från Amiralen igår, hade 4 dagar till mig. Så ÅTERIGEN ska jag ta ledigt för att jobba. Eller i alla fall fråga om jag kan byta mina "lediga" dagar mot dessa så jag kan jobba istället. =)
Kände mig småtvungen att fråga var han ville ha mig eftersom JAG ANSER att han fetlurade mig sist. =P Guldmasken... han frågade om jag kunde jobba i baren den kvällen (den del som inte öppnades) och satte mig istället på golvet under FATSERVERING! Vilket jag INTE kan. Inte kan som fan!
Liksom, vill du ha mat? Ta själv! *anse*
Men han garanterade att nu var det något jippo på Amiralen och Moriskan. Hallelujaaah!
Han är så go! Uch, ännu en som får en att tänka tillbaka till "jägersro-tiden". Familjen...

Men men. Nu ska jag ta tag i kropp och knopp. Leta fram lite kol och tändväska.
Jag och Cicci ska sitta nere på gården och grilla lite innan vi beger oss vidare på fiesta och sedan utgång?
Grillat, en ny bag-in-box och ett glatt humör.
Lite skumpa också givetvis! =)
Ska lyckligtvis inte jobba från klockan 5 i morgon! Tjo hoooo!

Avslutar denna lyckliga dag med underbara Terry Linen. Vilken underbar magisk röst!
Ryser av lyssna på honom. Lyssnar på på "Terry Linen - That's The Way It Is"
men slänger in "World's Greatest".
Avnjut denna underbara låt och ha en happy lördag, för det ska jag!

Peace out nu jevlar ska vi grilla town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0