Kan inte få allt...

Jag vet inte på rak arm hur pass intensivt jag har kämpat under mitt liv för att "få allt", "hinna med allt".
Försöka få ihop saker för att inte missa sånt som räknas vara "betydelsefullt".
VAD ÄR BETYDELSEFULLT!?
Vad är det som är så viktigt att man inte kan missa!?

Ne i fortsättningen så missar jag hellre?

Nå annat som är inne på sama tema. "Kan inte få allt"...

Jag tror aldrig jag sovit så mycket som jag gjort dessa dagarna.
Riktigt sjuk som jag varit/är.
Sova jobba sova jobba...
Finnas?

MEN trots alla dessa timmar som jag äntligen fått sova har varit fyllda med mardrömmar. Riktigt jobbiga och onskefulla. Vad är oddsen!? JO:
Sällsynta biverkningar (mindre än 1 per 1000 patienter): angioödem (svullnad av ansikte, läppar, tunga och/eller svalg, ibland med andnöd eller sväljsvårigheter), nässelfeber, mardrömmar.

SÄLLSYNTA? Jo jag märker detta.
Sömn får jag men hur bekväm?!


Man kan inte få allt?
image906


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0